Pari viikkoa oon nyt tän riidin innoittamana omistanut koneen ja väsäillyt sen jälkeen vähintään yhen sheikin päivässä, useimmiten enemmän, kun ovat vaan yksinkertaisesti niin
Aamupalasetti:
100g milbonaa (jos ehramia ni 125g)
100g raejuustoa
100g pakastettua hedelmää/marjoja
100g maitoa
100g maustamatonta jogurttia
3 tl makeutusainetta
sopiva puolen litran sheikki ja jäätävän hyvä, noita teis mieli vedellä aina pitkin päivää. Hedelminä/marjoina oon käyttäny mm. (kaikki jäädytettyinä) mangoa, persikkaa, papaijaa, omenaa, mansikoita ja vadelmia, kiiviä en suosittele todellakaan laitettavaksi, sillä maitotuotteiden kanssa sekoittuessaan siitä tulee :urjo: (elikkä uskomattoman karvas maku)
Nyt eilen kokeilin siten, että korvasin 100g maitoa maitojääpaloilla ja tulos on uskomaton: siitä tuli löysähköä JÄTSKIÄ

suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, vähän aikaa saa tosin sekoitinta heilutella että menee tavara sekaisin, mutta varmasti on naapurien herättämisen arvoista tavaraa. Siis erittäin hyvää jätskin ja pirtelön välimaastossa olevaa tavaraa, mikä sisältää 0% rasvaa ja vain vähän hiilareita, tosin nekin pitkiä. Tätä tulen jalostamaan! Eilen aamulla tein papaija-mangojätskiä, tänään mansikkaa, molemmat herkkua.
Nyt tosin tätä kirjoittaessani huomasin että tossa mun sheikissä taitaa olla vähän turhan vähän roheiineja, pitää huomenna kokeilla laittaa viel vaikka 1/2dl pieruhera mukaan, kaseinaattii en uskalla ku se liisteröityy :O
PS. Cartman74 (tjsp) sulla näyttäs olevan samanlainen ohlssonilta ostettu halpistehari, onko ollu ongelmia? Mulla alkanu kahen viikon ahkeran käytön jälkeen ruostua terän alapuolella olevat metalliosat :O tietty kuitti kateissa..
Pps. kannattaa kokeilla laittaa muutama jääpala, vaikka 2dl maitoa ja 1,5dl (2dl-jääpalat) vettä, teelusikallinen pikakahvia ja pari tl makeutusainetta ja sekaisin, tulee ihanainen jääkahvi, johon muodostuu vielä kunnon vaahto päälle (ainakin rasvattomalla maidolla).