Ei oo vieläkään semmoista viimeistä ratkaisua löytynyt ongelmiin, tosin parempaan ja parempaan suuntaan mennään koko ajan. Mut hyviä vinkkejä ja ohjeita on tullut, kiitos niistä.
Itsellä tuli parin viikon pakkolepo, kun iski olkapäähän varsin ärhäkkä limapussin tulehdus (ilmeisesti oli pelkkä tulehdus, eikä mitään ole rikki, mut ensi perjantaina on vielä ultra) ja tässä on menty burana-panacod reseptillä viime päivät. Tänään kävin jo vähän satujumppaa tekemässä ja huomenna pitäis töihin mennä ja kokeilla, et kestääkö.
Mut tuohon niskan-kaulan alueen kiristykseen ei ole vielä edes tämä pakkolepo tehonnut.
Oon nyt keskittynyt nukkuma-olosuhteiden parantamiseen. Ostin ihan helvetin kalliin tempur-tyynyn, joka on tarkoitettu mahallaannukkujille. En ole siihen vielä oikein tottunut ja yöunet on jääny aika levottomiksi. Lisäksi ostettiin hieman paksumpi petauspatja, ku ei oo varaa ostaa kunnon patjaa. Mulla on kaiken lisäksi tapana iltaisin lukea ennen nukkumaanmenoa ja se lukuasento ei vissiin ihan optimaalinen ole. Sekin varmaan osaltaan pitää tuota niskajännitystä yllä. Siihen lukuasentoon pitäis kiinnittää enempi huomiota, mut kun se on vuosikymmenien aikana muokkautunut, niin vaikea sitä on muuttaa.
Ja tuo rintarangan availu pitää ottaa ohjelmaan. Oon sitä jonkun verran yrittänyt tehdä, mut enemmän vaatii. Ja seuraavassa hieronnassa pitää ottaa myös tuo ylärinta, jotenkin välillä tuntuu, et sieltäkin tulee jumitusta tuonne kaulan alueelle.