BB Tommi Heinonen

Meta title: đŸ”„ TOMMI HEINONEN – FYSIIKAN RAKENTAJA đŸ”„

Meta description: Kokenut ja analyyttinen kehonrakentaja, tunnettu jÀrkÀlemÀisestÀ työetiikasta ja tinkimÀttömÀstÀ tekemisestÀ.

Jees haastattelu, mut mun hahmo kyllÀ hakkais sun hahmon (ja sit tulis vastavuoroisesti mulle turpaan elÀvÀssÀ elÀmÀssÀ ;) ).

On muuten oma taiteenlajinsa tuo hahmojen myynti, kaikenlaisten sÀÀtÀjien kanssa saa vÀÀntÀÀ...

Tuli sellainenkin jamppa, osuvasti Ù„Ű§ŰȘÙƒŰŻŰ± مŰČŰ§ŰŹÙŠ ŰȘŰ±Ű§Ù†ÙŠ ŰčÙŠÙ†Ű§ÙˆÙŠ nimetty, joka suunnilleen uhkasi henkilökohtaisella jihadilla kun en suostunut myymÀÀn hahmoa samantien. :lol2:

Go Tommi go...
Heh, olit jo mun idoleita silloin kun HyvinkÀÀllÀ rikottiin kilpaa hiiriÀ Cannon Fodderin kanssa. Samat addiktiot tÀÀllÀ kehÀ kolmosen ulkopuolellakin yhÀ jyllÀÀ.
Harmi ettÀ kÀyt tÀÀllÀpÀin nykyisin niin harvoin, ja ettÀ en pysy sun kÀnnynumeroitten perÀssÀ kun taitaa noi nykypuhelimet kestÀÀ liian vÀhÀn sun kyynÀrvarsien impulsseja ;)

HengessÀ(issÀ) silti mukana!

Mielenkiintonen haastattelu kieltÀmÀttÀ :D. Itse oon wowia pelaillut ja koukkun en oo jÀÀnyt vaikka kuinka yrittÀny :D

On kyllÀ ihan hauskoja nÀÀ erinlaiset haastattelut.

Mulla on varmaan lyhin addiktio wowiin. Pelasin neljÀ pÀivÀÀ ja yötÀ kokoajan wowia, mutta kyllÀstyin sitte. :D

Mites Tommi, releasesta lÀhtien wowii piessy? Itse olen vÀhÀ aikaa ainaki poissa pelikentiltÀ, viime vuonna pidin 8kk tauon ja nyt pari kk sit taas lopetin, meni sisÀltö pelistÀ ku meidÀ kilta joka niitti progressii niin prkleesti kaatu. PitÀÀ kattoo jos ens lisÀosa on sen arvone et paiskaa "elÀmÀn" romukoppaan.

Niin, mis on raid progressit ja tykkÀÀtkö pelata pvptÀ?

Heinonen 4 weeks out.

Ja tapansa mukaan Tommi ei tyytyvÀinen kuntoonsa, vaikka oikeasti, aivan törkeen kovassa kuosissa ja kisaan on aikaa kuukausi.

VG7G5605-10.jpg

Perkele, voi vain kysyÀ milloin mies ON tyytyvÀinen kuntoonsa?! Mahtaako edes seuraava kuukausi tuoda halutun kunnon esiin.

Tommin standardit milloin ollaan kunnossa on aika superkovat :). On aina ollut. Tommille tsemppiÀ helvetisti tÀÀltÀ pÀin. Todella hienoa ettÀ olet tullut geimeihin taas mukaan.

Helvetin hienosti kiristynyt kevÀÀltÀ, kun nÀin viimeksi salilla! Tuuhan takasin treenaamaan sinne meidÀn salille, kun ei ole miestÀ nÀkynyt enÀÀ ;)

Tosi kireessÀ kunnossa. Mutta lihakset puuttuu. PÀÀ on suhteettoman ison nÀkönen ja se ei oo koskaan hyvÀ asia. Mut kireys on rankka!

fuck the shit!

Tosi kireessÀ kunnossa. Mutta lihakset puuttuu. PÀÀ on suhteettoman ison nÀkönen ja se ei oo koskaan hyvÀ asia. Mut kireys on rankka!

fuck the shit!

Lihakset puuttuu??? Nyt vÀhÀn suhteellisuudentajua. Tommi on menossa SM-kisoihin.
EI Mr Olympiaan! Herra Heinonen onkin ihme fakiiri, kun on voittanut SM tittelin kahdesti
ilman lihaksia....
Hieno kunto ja hieno mies.
Go for it Tommi.

fuck the shit!

WTF, dude!?

Lihakset puuttuu, WTF!?

PÀÀ suhteettoman ison nÀkönen, WTF!?

Katotaankohan me nyt samaa kuvaa :)

TsemppiÀ kisoihin Tommi! Kova kunto, vaikka itse sitÀ et taaskaan huomaa:)

WTF, dude!?

Lihakset puuttuu, WTF!?

PÀÀ suhteettoman ison nÀkönen, WTF!?

Katotaankohan me nyt samaa kuvaa :)

Heh joo, Tommi on kyllÀ sellainen kaveri, ettÀ kilpailee aina todella viimeisteltynÀ, omaa todella kovan itsekritiikin. KyllÀ Tommilla, ainakin kun hÀnet viimeksi nÀin oli myös lihakset tallella.
Mukava mies.

Todellakin on lihakset tallella, Tommin kivilihat ovat kyllÀ aika hyvÀllÀ mallilla. Miehen omat rimat ovat kyllÀ hÀvyttömÀn korkealla, niin vÀhÀttelevÀsti hÀn aina kunnostaan puhuu. Nyt voi olla, ettÀ nÀhdÀÀn Lahdessa parasta Heinosta koskaan, kova sarja, mutta finaalissa aika varmuudella.

Ja Tommin työmoraali on ihan Àlytön, mies treenaa vaikka 3 kertaa pÀivÀssÀ ja tekee kahta duunia valittamatta jos sikseen on. Ja aina yhtÀ leppoisalla pÀÀllÀ Tommi on kun tapaa, hieno mies.

BMF:n mielipide NyyssölÀstÀ, joka kuitenkin on aika vitun kova kisaaja.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=990637&postcount=371

Back
Ylös Bottom