Yksin. Vars. nykyään toimii yksin reenit hyvin, koska:
1) reenaan Kunnon Paikassa, aina on joku suht kokenu reenaaja varmistamaan, jopa kysyvät miten pitää varmistaa tai ainakin ymmärtävät kun sanon, on se ylihyvä sali!
2) jos ei millään löydy varmistajaa esim. penaa varten (oikeestaan ainut liike, mihin tarviin joskus varmistajan), niin eipä hätää, teen sen sijaan esim. vinopenaa käsipainoilla (rauhallista pumppailua, ei loppuun asti) ja dippiä. En oo enää naimisissa viikonpäivien suhteen enkä reeniliikkeidenkään. Aina voi käyttää luovuutta.
Kerran sattui vanhan kaverin kanssa (kohtalaisen paljon on vielä punttireeniä tehny) aika ikävä tapaus. Otin penaa ja pyysin häntä varmistamaan. Kaverin takin taskussa soi kännykkänsä ja hän lähtee jumalauta vastaamaan! Mulla sarja pilalla :mad2: ...ja kyllä se on siitä saanu kuullakin! Ei näin!!! Jos ollaan kaverin sarjaa varmistamassa, niin muuta maailmaa ei oo olemassa (ei ees niitä megabeibejä, joita siinä saattaa lähistöllä parveilla). Pitää voida luottaa, kun nostaa.
Ehkä mä oon vähän epäsosiaalinen. Mua lähinnä ärsyttää, jos joku koettaa tsempata "Paperia on! Vielä nousee!!". Kyllä mulla on motivaatiota reenata, ei tartte kannustaa, ehkä ennemmin toppuutella joskus :D