Oon nyt jo kerännyt muutaman vuoden ajalta tarpeeks näyttöä siitä, että mulla voimatreenin jälkeen se treenipäivän yö jo vähän huono unisempi (kevyttä unta ja outoja unia), mutta sit se toinen yö! Eli kun treenistä on 2pvää, niin se yö on ihan höttöä. Tosi kevyttä unta, paljon heräilyä ja ahdistavia painajaisia jopa. Kolmas yö sit (jos siis ei välissä ole uutta treeniä) niin on jo aikalailla normaali. Onko muilla samoja kokemuksia, ja mistä ihmeestä tää voi johtua? Ja miten tän sais korjattua?
Kokonaiskuvaa hahmottaen mulla on aika hyvin, ainakin omasta mielestä, arki ja työhommat, niin että ne ei pitäis aiheuttaa mitään hirveetä stressiä tai ylivireystiloja jne. Mitä nyt normaalia perhe-elämää ja pientä mun mielestä normi työstressiä sillon tällön. 40v tuli just mittariin, nornaalipainonen, treenannu 15v ei- tavoitteellisesti vaan ihan omaks iloksi ja pitäen yleiskunnon hyvänä.
Kokonaiskuvaa hahmottaen mulla on aika hyvin, ainakin omasta mielestä, arki ja työhommat, niin että ne ei pitäis aiheuttaa mitään hirveetä stressiä tai ylivireystiloja jne. Mitä nyt normaalia perhe-elämää ja pientä mun mielestä normi työstressiä sillon tällön. 40v tuli just mittariin, nornaalipainonen, treenannu 15v ei- tavoitteellisesti vaan ihan omaks iloksi ja pitäen yleiskunnon hyvänä.