Olen (entinen) sosiaalipolttaja. Poltin ensin vain kännissä, sitten osaksi kaveripiirin myötä aloin polttamaan arkenakin... Lopulta meni siihen, että aski meni about 3 päivässä jos vietin päivittäin aikaa kavereiden kanssa. Yksin ollessani en polttanut kuin äärimmäisessä vitutuksessa.
Nyt meni jalka ja lääkäri käski lopettamaan tupakoinnin. 3 viikkoa oltu nyt täysin savuttomia ;) Tai no puolikkaan tupakan poltin, mutta se maistui pahalta, joten jätin siihen. Eniten on ikävä sitä tapaa, jotenkin oppi yhdistämään tupakan aina hauskanpitoon, terasseihin, kahviin yms. Pitänee alkaa syömään tikkareita tai jotain siinä terassilla lonkeron kanssa :D
e. Ja niin, olen tavallaan iloinen, että nyt tuli näin painava syy lopettaa. En varmaan muuten olisi edes harkinnut lopettamista. Nyt kuitenkin olen sairaslomalla näiden vaikeimpien ensimmäisten viikkojen yli ja vieläpä sellaisessa ympäristössä (porukoiden nurkissa), missä ei polteta. Tästä luulisi olevan helppo jättää tupakointi kokonaan taakse, tosin baaripolttamista saatan vielä harrastaa, mutta vasta siinä vaiheessa kun olen täysin varma, ettei se lähde käsistä.