Joku tuossa jo fiksusti keksikin, että voisi laittaa tämän vuoden ACE:lle ihan oman ketjun, jotta meidän poikien seuraaminen Madridissa hieman helpottuu.
Eli jatkossa tänne...
Arnold Classic USA järjestetään jälleen maaliskuun alussa, 5 - 8 päivä. Arnold Sports UK järjestetään jälleen, vuoden tauon jälkeen 27 - 29 maaliskuuta.
Kaikkien kategorioiden...
Mr. Olympia 13.-16.9.2018
http://mrolympia.com/2018/
2018 Mr. Olympia Qualified
Name Country
Bonac, William Netherlands
Curry, Brandon USA
De Asha, Nathan United Kingdom...
Lähde : Kehonrakennusliiton Facebook
Liiton syysvuosikokous pidettiin eilen 10.12.2017 klo 16.00 Tampereella.
Liitolle valittin uusi hallitus vuosille 2018-2019...
Toimiikohan ton linkin avulla? Onnistuin kädettää jotain.... Enkä tajua miks ne ei näy mulla mitenkään tässä pakkiksen ketjussa joten siks täällä kyselen...
Älä postaa videoita joiden perään kyselet joka kerta näkyykö. Eli testaa itse eka ja anna sen prosessoida se valmiiksi. Sitten kun se näkyy you tubessa, niin se näkyy tänne postatessakin.
Mä en saanut sitä tolla edellisellä linkillä näkymään joten....Viiminen yritys ja nyt poistun tukkimasta tätä thrediä. Modet jos ystävällisesti postelis jos on tullut tuplapätkiä tai jotain.
Älä postaa videoita joiden perään kyselet joka kerta näkyykö. Eli testaa itse eka ja anna sen prosessoida se valmiiksi. Sitten kun se näkyy you tubessa, niin se näkyy tänne postatessakin.
Tarkoittanet tuota kehonrakennuspuolta. Sarjathan olivat Noviisit alle 80kg, alle 90kg ja 90kg+, ja sitten ne muut sarjat;) Tuota seiskakymppiä ei ollut vaan pelkästään tuo alle 80kg. Niitä alle 70kg kilpailijoita, kun on välillä niin vähän. Jäävät vain pariin kisaajaan. Siksihän ne ovat olleet aina tuolla lavalla noiden alle 80kg kanssa samaanaikaan.
Btw: Kiitos Mike, että jaksat tehdä loistavaa työtä ja tuottaa sisältöä meille kaikille bodyfaneille yms, jotka olivat paikalla ja niille, jotka eivät!
Inkeri on tosiaan uskomattoman kaunis livenä, itse näin hänet tosin vain vilaukselta pumppihuoneessa ja jouduttiin lähtemään ajelemaan kotia kohti ennen kuin Inkun lavavuoro koitti. :(
Niin upea nainen!
No niin, nyt on siirrytty Turusta Jyväskylään. Mitäs jäi Turusta mieleen?
- Lyhyen sarjan BF:n tosi kova taso!
- Wileniuksen Peter, Kreikkalainen Jumala. Se hartialinja, se kokonaisuus... (ja kiehkurat )
- Alle 90 noviiseilla hyvä sarja
- Inkeri