Sivusta seuranneena, mikä on sitten kaiken pointti lopulta. Voisi kai olla muutakin elämää? Ei provo, kysymys vain.
Voit uskoa, että siinä vaiheessa kun kehonrakennus ei enää kiinnosta niin paljon, että priorisoisin sen koulun/työn jälkeen kaiken muun ohi, ryhdyn käyttämään vapaa-aikaani johonkin muuhunkin kuin vain kehonrakennukseen. Mutta niin kauan kuin kehonrakennus kiinnostaa niin paljon kuin se tällä hetkellä kiinnostaa, uhraan mielihyvin esim. nuo muiden puffaamat baarireissut ja minkä lie "normaalin" elämän sen kehonrakennuksen hyväksi. ;)
Moni ei vain kykene käsittämään, että jotakuta se kehonrakennus todella kiinnostaa paljon enemmän kuin nuo yleiset kiinnostuksen kohteet (viina, bilettäminen, jne).
Haloo, olen kirjoittanut että vaikka sinua pidetäänkin guruna lajissa, sinun elämäntyylisi on kuitenkin mielestäni liian totalitaarista useimmille nuorille! Ja olen maininnut että elämäntyylisi sopii varmasti sinulle.
Ja olen täysin selkeästi ilmaissut olevan kanssasi asiasta samaa mieltä.
Niin että missä kohdassa olen ihmetellyt sinun ajankäyttöäsi kehonrakennukseen???
Olet ihmetellyt ylipäätänsä kehonrakennukseen panostamista, koska se ei ole olympialaji josta saisi "voita leivän päälle". Tai tällaisen kuvan ainakin sain tuosta viittauksestasi siihen, että on muka hyväksyttävämpää ja järkevämpää kun olympialajien harrastajat panostavat hommaan satanen lasissa.
et edelleenkään ymmärrä että tossa puhuttiin yleisellä tasolla eikä sinusta, vaikka tämä onkin ihan sun ikioma hiekkalaatikko.
Ymmärsin varsin hyvin, mutta kuten mainitsin: jos joku tulee tähän threadiin ylistämään penkkipunnerrusta, aion tehdä selväksi oman mielipiteeni kyseisestä liikkeestä vaikka olenkin sen jo X kertaa tehnyt.
sanoisin jopa jonkin sortin aivopesuksi tuota jankkaamistasi penkkipunnerruksen huonoudesta :D
Mitäs aivopesua jonkin asian todellisen laidan selventäminen muka on? :D
Kerrotko mulkku paljon pystyt vetämään leukaa ilman lisäpainoja?
Ei paljoakaan enemmän kuin lisäpainojen kanssa. Tekniikasta riippuen ehkä 10-15. Jos teen samalla tekniikalla kuin normaalisarjat lisäpainojen kanssa, korkeintaan 10-12 toistoa.
Mielenkiinnosta kysyn, että joko olet saanut testin tulokset?
Eipä ole kuulunut ADT:n suunnasta yhtään mitään, vaikka testi tehtiin jo pari viikkoa sitten.