Uusi suomenkielinen treenisovellus - palautetta kaivataan

Nyt on kolme treeniä takana. Uusia huomioita:

- kun tekee uuden lihasryhmän (esim. jakaa "jalat" etu- ja takareisiin ja pohkeisiin), niin näitä itse luotuja lihasryhmiä ei saa merkattua sekundäärisiksi lihasryhmiksi kun tekee uusia liikkeitä
- olisi hyvä, jos uusia liikkeitä luotaessa voisi merkata useamman lihasryhmän sekä ensisijaiseksi että varsinkin toissijaiseksi lihasryhmäksi
- treenejä syöttäessä olisi hyvä, jos voisi muuttaa myös treenin kestoaikaa ja omia muistiinpanoja jälkikäteen. Esimerkiksi nyt syötin ekan treenin Repd'iin jälkikäteen, jolloin treenin kestoajaksi tuli noin 20 sekuntia. Tätä ei pysty muuttamaan enää (eikä varmaan olisi pystynyt myöskään treeniä syötettäessä). Myös omien muistiinpanojen lisääminen / muokkaaminen jälkikäteen olisi hyvä olla mahdollista, koska:
- tekoälyn tekemä analyysi kolmesta treenistä yllätti positiivisesti. Se osasi jopa lukea mun treenimuistiinpanojani ja luki sieltä, että olin nukkunut liian vähän edellisenä yönä. Se myös tukitsi, että ekan treenin sarjatauot olivat liian lyhyitä (noin 1-2 sekuntia, koska olin näpytellyt treenin jälkikäteen)
- on mielenkiintoista katsoa, miten Repd'in tekoäly jatkossa kommentoi toisen tekoälyn (Gravl) tekemiä treenejä, kun analysoitavaa materiaalia tulee enemmän

Back
Ylös Bottom