No vastaan nyt vielä tähän. Elikä kyseessä selkeesti ei normaalisti käyttäytyvä ihminen ja kykenemätön tossa tilassa julkisissa liikkumaan. Itellä ensimmäinen reaktio olisi kysyä, onko kaikki kondiksessa ja jos mitään tolkkua ei kaverista saa, niin ilmotus junan henkilökunnalle/hätäkeskukseen. Mun reaktio ei ollut vain tähän videoon. Kysyin sultakin, että onko sun mielestä ok, jos vammasia, hulluja jne. kuvataan ja pistetään julkiseen jakoon, mutta ethän sä siihenkään mitään vastannut. Mun mielestäni ei ole ok. Kuvatahan nyt saa julkisella paikalla ketä tahansa, mutta sen jakaminen on aika kyseenalaista?
Ja toi kova jätkä tuli ihan siitä, että sanoit "pysy himassa, jos kuvaaminen pelottaa". Niinkuin jo aikasemmin sanoin, niin mua ei haittaa, jos mua kuvataan. Musta ei saa sirkushuveja kansalle, niin siksi siitä ei mitään haittaa kenellekään olisi.
Ja Vaginaattorille, että tottakai se minäkin nauran, jos naurattaa. Se risunjemmaajahan on pahasti kiusattu sen videon takia nykyään. Jengi käy ikkunoihin koputtelemassa ja vittuilemassa. Mun mielestäni vaan pitäisi antaa ihmisten olla rauhassa, joilla muutenkin on tarpeeksi vaikeaa. Eikä tietentahtoen niiden elämää entisestään hankaloittamaan.
ps. mun viimeinen viesti asiaa koskien, jos joku haluaa vielä keskustella asiasta, niin yv:llä voi jutella