Ehkä nää kuva asiat Skyrimin grafiikoista sopii paljon paremmin tänne Skyrim ketjuun eikä sinne x box one ketjuun, kun kuiteskin kelasin et Skyrmista on paljon enemmän kyse...
Nyt voi halukkaat pelata kampanjan läpi uudestaan remasteroituna.
Tai no, PS4 jo nyt ja muut 30.4.
Hinta vissiin 30€.
Multiplayeria tai spec ops ne eivät tästä tuo.
Niin ja ei...
Alkaa olemaan aika pystyttää tälle ketjua.
Tulossa 2016, luultavasti about lokakuussa, ja tekijänä DICE.
Ensimmäisiä virallisia juttuja alkaa nyt valumaan pihalle:
View...
No seon end game kuulemma kun kyrvähtää. Ite oon nyt ollu 2viikkoa dealerina ja kaikki on niiiiiin paljon helpompaa. Jos kuolee niin eipä tarvi enään totakaan pelata :D
Aloin pelaan kahdella äijällä ekana vuonna viikolla 5 ja aloin molemmilla heti diileriks. Toinen on kuollu kaks kertaa, mutta kuolemasta herää seuraavalla viikolla henkiin (bugi?). Molemmat kuolemat tapahtu ekan vuoden aikana.
Mitä ihmettä yhtäkkiä mun vbb kasvoi ihan homona ja pointseja tuli sata lisää, hassu juttu nyt näyttää jo ihan hyvältä.
Name: AxelUnholy
Status: Amateur
Current Rating: Top 5%!
Available Virtual Points: 126
Pending Referred V Points: 0 (0VP's earned so far [Max 50])
Region: Mainland Europe ( Change Region )
Size: Huge (75-80%)
Balance: Art in human form! (90-95%)
Arms: Not great (30-35%)
Legs: Not great (30-35%)
Chest: Not great (30-35%)
Delts: Average (35-40%)
Back: Average (35-40%)
Cuts: Full House (30-35%)
Injury Risk: Slight risk (35-40%)
Posing Ability: You are an average poser (55-60%)
Ketuttaa ku en oo kolmeen päivään päässy säätämään bodarini ohjelmaa. Aina on vaan sanonu että päivittävät, yritä tunnin pästä uusiks. Ja oon kokeillu monta kertaa päivässä. No äsken sitte pääsin vihdoin läpi ni loukkaantumisriski oli noussu 95-100%:aan ja kolme päivää sitte laittamani psykotreenit oli vieläki päällä. Taitaa olla auttamaton loukkaantuminen eessä. Ja kisatki ois kohta tulossa...
toisen size kasvo n.30%, rinta hajos ja silti näyttää nuolta ylöspäin. 170vp ja eikun kuurittelemaan...
Toinen jamppa kasvatti oikeestaan kaikkia osiaan....rahaa tuli molemmille n.50vp
Eli ei voi valittaa....
Tänään päivitty mulla, joku 80 pointsii lisää ja loukkaantumisriski minimissä.
NOTE: It is against the virtual bodybuilding rules to have more than one account - please retire any virtual bodybuilders if you are playing more than one. :down:
mulle tuli kaikille neljälle ukolle kans lisää kokoo sizee ka 15% ja osat kasvo noin 5-10% kaikki :D sit kaikille 150vp extraa löytyny jostai katto noissa vps on näköjään 200