Meinaisin kirjoittaa seinällisen tekstiä, mutta antaa olla. Joku kuitenkin alkaa hirnua siitä jotain, mistä tulee vain kurjempi mieli. Mokasin tänään tentin, johon olin nähnyt vaivaa enemmän kuin mihinkään muuhun tenttiin aiemmin. Sen kurssin alue oli niin mun osaamiseni ulkopuolella, ja joudui opettelemaan vitusti kaikenlaista. Osasin lopulta sitten oikeasti ne jutut ihan hyvin, ainakin kolmosen tai jopa nelosen arvosta. Sitten kaavakokoelmassa ei ollut paria kaavaa enkä kyennyt enää muistamaan niitä, tehtövänannossa oli kirjotusvirhe -> luulin, että en tajunnut mitään, kun en osannut sijoittaa niitä virheitä mihinkään -> pää meni tukkoon enkä enää osannut ajatella mitään -> kusin tentin big time. Nyt saan olla onnellinen, että pääsen läpi. Kaikki se työ ja iso pettymys, kun olin odottanut niin paljon ja riemuinnut siitä, että osaan sittenkin laskea niitä vitun laskuja. Tunnen oloni tyhmäksi ja häpeän vitusti. Unohdin senkin, toimiiko pommikalorimetri vakiopaineessa vai vakiotilavuudessa, ja arvasin väärin -> kaikki vituilleen. Miten typerä ihminen unohtaa jotain sellaista, eikä osaa päätellä sitä?? Vittu ryömin itse sellaiseen ja väännän nupit kaakkoon -> hyvästi ääliö!