Kävin kaupassa.
Onko ne ostoskärryt pakko jättää keskelle käytävää? Siellä kaupassa on ihan tarpeeksi ahdasta muutenkin, kun hillut läskiperseesi kanssa valitsemassa oikeanhajuista fairya, niin onko ihan pakko vielä jättää ne kärryt siihen perseen taakse. Ja herrasiunaa kun minä huomautan ystävällisesti että "pääsisinkö tästä", niin kyllä mulkataan kuin pahintakin pedofiiliä. Saatanan urpot.
Kun otat niitä vihanneksia, niin katso se punnitusnumero jo valmiiksi. Älä tee niin, että asetat sen pussillisen tomaatteja siihen vaa'alle ja painele sitten katselemaan mikäs vittu se numero olikaan. Ja pidä ny hyvä vittu sentään se kärry poissa siitä vaa'an edestä. Ja sinä likinäköinen mummo, ota ensi kerralla lasit mukaan jos tekee niin tiukkaa nähdä ne vaa'an painikkeiden numerot siitä 3 sentin päästä.
Jos sinulla on kakaroita, niin pidä huoli niistä kakaroista, äläkä anna niiden juoksennella kuin päättömät kanat ympäri kauppaa, varsinkin jos sinun muksusi ovat tyhmempiä kuin keskivertosomali. Ihan kuin noissa läskeissä idiooteissa ei olisi tarpeeksi, pitää vielä väistellä minikokoisia idiootteja. Ja jumalauta ne kakarat osaa huutaa. Ymmärrän kyllä ettei niille mitään mahda jos ne alkaa rääkyä, mutta kyllä se silti vituttaa.
Ja te 12-24-vuotiaat tytöt/naiset, maailmassa on muitakin ihmisiä kuin te. Kun käytävä on 3 metriä leveä ja teidän joukko kulkee 3 metrin levyisenä rivinä, niin minä en mahdu väistämään. Tätä tapahtuu kaikkialla ja tää koskee nimenomaan naisia. Nuoret jätkät osaa väistää, kai niillä on jotain kunnioitusta toisia kohtaan. Ensi kerran kun vastaavanlainen prinsessalauma tulee vastaan, niin minä kävelen päin. Kävelen saatana suoraan päin. Siinähän lortto lennät kun 95 kiloa elämäniloa tärähtää vastaan. Ja jos alat jotain mussuttamaan niin mun muija hakkaa susta paskat pihalle.
Jos kassajonot on pitkiä, niin jätä nyt hyvä helvetti soikoon pieni väli siihen käytävälle, että ihmiset mahtuu kulkemaan. Kukaan ei siihen väliin tunge, varsinkaan kun haiset paskalle ja hielle. Ja siinä jonossa voi vaikka seistä sen ostoskärryn vieressä, ei ole pakko pidentää jonoa seisomalla sen kärryn takana.
Kun asettelet ostoksesi liukuhihnalle, niin tarkasta samalla että kaikissa punnitustuotteissa on se tarra. Jos ei ole, niin nyt on vielä hyvä aika ehtiä punnitsemaan. Vituttaa kun seisot siinä huuli pyörenä että "oho" kun kassaneiti huomauttaa, että nyt on bataatit jääny punnitsematta. Ja kun olet asettanut kaikki ostokset liukuhihnalle, niin laita se seuraava asiakas-lätkä, että minäkin pääsen purkamaan kärryäni.
Ala pakata ostoksiasi heti kun tavarasi alkaa valua kassan ohi. Ei ole iso vaiva ja osoittaa pientä huomaavaisuutta muita kohtaan. Paras olisi tietenkin jos laittaisit ne ostokset vaan suoraan kärryyn ja menisit pakkauspöydälle pois tieltä pakkaamaan. Ja kaiva se lompakko hyvissä ajoin esiin. Ja jos et muista antaa sitä vitun plussa-korttia ennen electronia, niin anna sitten olla äläkä ala vänkäämään.
Jos olet niin läski, että pelkällä olemassaolollasi blokkaat liukuportaat/käytävän niin ettei kukaan mahdu kulkemaan ohi, voit pysyä poissa julkisilta paikoilta. Kuole vaikka nälkään, mua ei kiinnosta vittuakaan saatanan läski.