Sademittari, pastillit ja suorat housut, se nyt oli vaan tämmönen heitto
40v on vähän miten sen ottaa. Silloin ollaan jo tilastojen mukaan lähempänä hautaa kuin syntymää. Toisaalta jos terveyttä riittää ja pitää itsestä huolta, niin ei se ole mikään ikä. Ite ainakin oon fyysisesti paremmassa kunnossa kuin ikinä.
Kun täytin 38, iski mulle vitun paha ikäkriisi. Luulin että ikäkriisit on vaan jotain höpöhöpö-juttuja, mutta ei näköjään. Otin sen tosi raskaasti. Havahduin, säikähdin ja ahdistuin oikein huolella. Toisilla ei tunnu missään ja toisilla taas tuntuu. Itseasiassa, hyvä että säikäytti ja pysäytti, sillä sen myötä löysin punttitouhut 20 vuoden pikku paussin jälkeen ja rupesin laittamaan itteeni kondikseen!
Vanhempi poika on jo murrosiässä. Kämppä maksettu muutaman vuoden päästä jne. No se on vaan elämää, mutta silti vanheneminen ketuttaa, en mä siitä mihinkään pääse. Toisaalta ole elänyt tähän asti tosi hyvän elämän ja aion elää jatkossakin. Tänään, huomenna.
Oon onnellinen ja kiitollinen, etten ole hölmöillyt pahemmin. Huumeet, tolkuttomat velat, uskottomuus, avioero tms on kokematta ja parhaani mukaan yritän olla myös kokematta niitä jatkossakin.
Kova elämä näkyy monella myös kasvoista. Silmäpussit roikkuu ja rypyt lisääntyy. Omasta mielestäni olen pysynyt melko babyfacena, kiitos geenien ja stressittömyyden?
Ei kai siinä. Kai sitä pitää vaan jotenkin "unohtaa numerot" ja elää tätä elämää!
T: Herra 41v 11kk
View: https://www.instagram.com/p/Bd4QgD3nH6z/