Ainahan se joku vituttaa ja tänään vituttaa oikein huolella. Puolen tunnin päästä teurastajalle, eli rokotettavaksi. Koska olen hoitaja ja 1.3 astuu voimaan uusi tartuntatautilaki, mun on PAKKO ottaa influenssarokotus tai menetän työpaikkani. Vittu mitä paskaa. Ymmärrän täysin, että teho-osastolla ja sydänvalvonnassa pitää hoitsujen ottaa rokote, mutta vanhainkodissa, jossa asukkaat ovat muutenkin jo lähtöä tekemässä. Ja tuo sana Pakko, se on myrkkyä. Jos et ota piikkiä, saat monoa. Reilukerhosta hyvää päivää.
En ole koskaan ottanut rokotetta ja sairastanutkin influn vaan kerran, mutta nyt on pakko! Varasin eilen ajan ja luurin toisessa päässä hoitaja ymmärsi mua ihan täysin ja itekin oli yrittänyt tapella vastaan, mutta minkäs teet. Oon ns piikkikammoinen ja siksikin tämä vituttaa. Mun on aina päästävä pitkälleen rokotuksen / verikokeiden ajaksi. Ei se kipu, vaan......joku.... vaikea selittää. Vain piikkikammoinen ymmärtää. Ite pystyn toisia tuikkimaan ja kanyloimaan, mutta muhun ei kosketa! Tästäkin syystä on varmaan helppo uskoa, etten koskaan pystyisi itteeni nitään kiellettyä ainetta tuikkaamaan. En toki tekisi sitä muutenkaan.