Sattui pieni haaveri, käsi kipsiin ja nilkka nyrjähti. Puntti ja juoksu loppui kuin seinään, juoksemaan pääsen onneksi jo ehkä ensi viikolla. Tiedä sitten, miten tämän kipsin kanssa juoksee. Ja tietenkin oikea käsi meni (olen oikeakätinen). On yllättävän vaikeaa pärjätä pelkällä vasurilla. Miten mä teen loput tentit? Vaikka saisin kannettavan niin kiva niitä vastauksia on vasemmalla kädellä naputella. Ja puhumattakaan siitä kuinka päin persettä treenit menee, mutta so not. Päin persettä menee kautta linjan.
Kesätyöt kusi totaalisesti. Hain kesätöihin kotipaikkakunnalle, joka on aika pieni kaupunki. Sain jälleen huomata, että siellä junttilassa ei merkkaa, kuinka hyvä hakemus, työkokemus ja meriitit sinulla ovat. Sinun pitäisi tuntea joku kyseisestä firmasta tai sinun vanhempasi pitäisi olla siellä töissä. Ja en edes ole hakenut mitään "johtajan - assistentti" paikkoja vaan ihan perus duunari paikkoja isompiin paikallisiin firmoihin. ja kun ei edes sanota suoraan miksei palkata, koska vastaava henkilö tuskin edes tietää, missä hakemuksesi enää on. Saatanan juntit, "jaa-a, eikai me sua oteta, kun tuota...niin". Vielä on muutama paikka "vetämässä" ja jos niistäkin tulee vesiperä niin sitten olen korviani myöten kusessa. Tulee aika laiha ensi lukukausi, puhumattakaan tylsästä/paskasta kesästä. Enkä voi vaihtaa kämppää vaan minun pitää pysyä tässä solussa ja vuokrata se kesäksi.
Tämä on tälläistä hiljaista, syvää vitutusta. Mikään ei oikein innosta. Mä vaan istuskelen täällä kämpässä ja istun apaattisena tietokoneen edessä. Tekis mieli hokea vittua, mutten taida jaksaa. Tokkopa tuo edes auttaisi. huomenna takaisin lääkääriin ja toivotaan, että kipsi lähtee äkkiä huit helvettiin. Ja kai minusta kesällä sitten tulee kauppatieteiden YO - mansikanpoimija.
Kauppatieteiden YO - mansikanpoimija. Itseasiassa aika hieno titteli. Ilon kautta.
Ps. Kyllä, aika itkemistä. Helpottipa silti edes hieman.