Tänä laiskuuden päivänä joka meillä yhteiskunnassa on, niin se on hatunnoston paikka vaikka tuliskin vaan tekemään hausta ja rintaa salille. Sekin on sentään liikuntaa.
Hohhoijaa taas yhtäki muijjaa voi saatana.. Meikällä vaa tuntuu käyvän nii paska säkä näissä asioissa, kaikki menee vituiks kun joku ulkopuolinen "teini" puhuu paskaa, huhu. Eipä siinä vitun tyhmä muija olikkii loppujen lopuks niin olkoon, eiku uutta putkeen.
En tiiä, mut oon kans vähintään kymmenen kertaa eksyny yhen tyypin kaa samaan aikaan salille, ja mulla on ollu aina sillon jalkapvä. En oo siis tätä kaveria muina päivinä nähny.. Mitäköhän se musta ajattelee :(
En tiiä, mut oon kans vähintään kymmenen kertaa eksyny yhen tyypin kaa samaan aikaan salille, ja mulla on ollu aina sillon jalkapvä. En oo siis tätä kaveria muina päivinä nähny.. Mitäköhän se musta ajattelee :(
vittu pakko käydä lekurilla tän saatanan ylikunnon takia.
ruennut tulemaan sellaisia oireita että rupeaa miettimään jotta niinkö sitä kakskuutosena kuolee saappaat jalassa matkalla parkkikselta kotiin/töihin/jne
Muutaman kerran kuullut tokaisun virkailijalta, että eivät lähetä uutta, kun niin monta jo lähetetty (2kpl). Käskivät ottamaan nykyiseen työnantajaan yhteyttä ja pyytämään kopion.
Ruotsin 4-kurssin koe ei menny läpi, nyt hirvee neuvottelu uusinnasta. Vittu jos tän takia venyy lukio 4 vuoteen. Ei muuta mutta kun tammikuussa ois tarkotus mennä inttiin.
Voi vittu mitä paskan puhumista!
Ainakin meidän osastolta on todistetusti lähtenyt päivitetyt asiakastiedot jo useampaan otteeseen ja silti kukaan ei ole saanut kunnolla ruokaa puoleentoista viikkoon.. :jahas:
Tänä laiskuuden päivänä joka meillä yhteiskunnassa on, niin se on hatunnoston paikka vaikka tuliskin vaan tekemään hausta ja rintaa salille. Sekin on sentään liikuntaa.
Tänää tein tos aamupäivällä hyppytunnin aikana jalkoja kevyesti ja näin ku pari teini-ikästä jätkää oli pelaamassa pingistä... pingiksestä herrat meni suoraan ylätaljaan kokeilemaan maksmeja
Muutaman hyvin vaarallisen näkösen noston jälkee herrat meni johki takaolkapäähärpäkkeeseen kokeilemaan maksimeja