Niin. Ihmiset tuijottaa vaan omaa naapansa vain noissakin asioissa. Eihän niillä vitun eläkeläisillä ehkä oo kiire mihinkään mutta ENTÄPÄ JOS SILLÄ LIIKKEELLÄ ON.
Joka vitun varattu aika menee sen verran pieleen mitä pitempään se pelle lottoaa siinä että mitäs nyt tehdään. Onneks en ole kuitenkaan samassa asemassa powerhousun kanssa duunissa, sillä erotuksella että mulla on vara avautua asiasta sille asiakkaalle ilman potkujen pelkoa:D
Lisää:
Moi omistan ooppelin ja vanhat peltivanteet on ruostuneet ylipitkään olakkeeseen kiinni.
(ratkaisu, jos ei parilla nykäisyllä irtoa niin haen suosiolla 8kg lekan ja lyön sisäpuolelta sen vanteen nätisti 1-2 lyönnillä irti.)
Moi, mulla ei ole näihin aluvanteisiin keskitysholkkeja, voidaanko tehdä niin että laitatte ne paikalleen, kokeilen täristääkö, ja jos täristää niin tulen uudelleen niin tehdään taas irroitus/kiinnitys operaatio.
(vastaus: NO VITTU EI VOIDA)
Moro, ostin rengasonlinestä kiinalaiset renkaat (jotka ovat yllättäen niin lytyssä että sisäpuolella jalkaosat on vastakkain

), renkaat ovat 185 leveät, ja ne pitäisi laittaa noille minun 8 tuumaa leveille vanteille.
(vastaus: sensuroitu)
Moro, tulin rengasvaihtoon ja vaihdoin renkaat viime keväänä itse alle. Käytin pulttien kiristämiseen 3metrin jatkovartta, hyppäsin talon katolta varren päälle että pultit pysyvät taatusti kunnolla kiinni.
(ratkaisu: pultit auki rekan pulttien aukomiseen/kiinnittämiseen tarkoitetulla koneella, jos menee poikki niin voi voi, tyhmyydestä sakotetaan)
Moi, olen blondi, tarvitsen autooni renkaat, autoni on punainen tojota, se on ainoa asia jonka autostani tiedän, auto ei ole täällä vaan miesystävän luona rovaniemen erämajalla.
(vastaus: sensuroitu)
Moi, olen mummo, en tajua mistään mitään, liikkeeni ovat kuin hidastetusta elokuvasta, kyylään 30 sentin päässä rengaskoneesta miten renkaanvaihto tapahtuu vaikken ymmärrä siitä hevon vittua.
(vastaus: kirosanojen pidätys ja mummon kahvihuoneeseen opastaminen)
Moi, olen teinibemaristi, ajan auton nosturille ja jätän popit huutamaan niin kovaa että niistä ku niistä lähtee, tokihan koko halli haluaa kuunnella QU MuN 18" subi niinQ jytkyttää Beishuntterii.
Moro, olisko käytettyjä renkaita joilla ei sais sakkoja / pääsis katsastuksesta läpi, voitteko laittaa ne alle silläaikaa kun haen lapset tarhasta?
(Hankitaanko renkaat vain poliisia ja katsastusmiestä varten? On jotenkin huvittavaa kun porukka laittaa autoonsa alle hengenvaarallisia rengassysteemejä vaikka kyydissä kulkee lapset päivittäin. Vetäkää itsenne jojoon apinat ja antakaa lastenne mennä vaikka taksilla)
Moi, olen 94 vuotias patu, ihmettelen tässä ääneen miten kaikki kitkarenkaat on täysiä paskoja (tietenkin yksiäkään kokeilematta), miten ennen otettiin renkaat vanteilta pois rengasraudoilla (vitun kovia jätkiä olittekin, olisitte kokeilleet tubeless renkaiden päästä poisottoa niin olisi jäänyt vaihtamatta) , miten nykyiset nastat on lyhyitä ja miten nykyiset renkaat ei kestä enää mitään.
Voisin jatkaa tätä vaikka kuinka kauan.