RYANAIR JA DNA!!!!!!!!!!!!!11111
Voi helvetti että osaa olla taas vaikeaa. Vaihdoin lentoja netissä ja kaikki sujui hyvin siihen asti kunnes piti maksaa ylitse jäävä osa. Syötin tiedot ja ekalla kerralla taisin laittaa väärän osoitteen. Kun yritin uudestaan oikeilla tiedoilla, netti sanoi työsopimuksensa irti (taas kerran) ja kappas, eteen tuli pelkkää sivun lataamisvirhettä. Ajattelin että ei vaihto ilmeisesti nyt onnistunutkaan, mutta kun kävin katsomassa varausta, lennot olivatkin vaihtuneet. Ei siinä mitään, hyvä juttu, mutta mulla on edelleen maksamatta se ~80e. En pääse mistään maksamaan sitä ja sivuilla käsketään ottamaan yhteyttä Reservation Centeriin. Yritin, ei onnistu. Numero ei toimi. Mulla taitaa tosin olla esto palvelunumeroihin :jahas:
En nyt sit tiedä mitä pitäisi tehdä. Varmaan lainaan kämppiksen puhelinta ja soitan siitä tai sit jonkun muun kaverin puhelimesta. Voin myös ottaa riskin, mennä lentokentälle ja katsoa jos asia hoituisi siellä (ei kuitenkaan hoidu). Miten helvetissä noi sivut voivat hyväksyä lentojen vaihdon ilman että väliin jäävää summaa on maksettu? Ja miksei sitä voi maksaa missään jälkikäteen?
DNA:lle olen vihainen, koska niiden mokkula on ihan paska. Maksaa ihan saatanasti eikä ikinä toimi ja pettää aina kriittisellä hetkellä. Ehkä menen purkamaan aggressioitani DNA-liikkeeseen ja heitän mokkulalla ensimmäistä silmiini osuvaa myyjää :jahas:
Kaiken tämän lisäksi olen nukkunut tasan 0h yöllä, menen tänään johonkin paskaan lounasvuoroon, joudun tapaamaan mutsin uuden miehen ja huomenna sit edessä on kevyt 16h työpäivä. NICE.