En tiiä miks mutta mua alko yht'äkkiä vituttamaan aivan raakasti juoksumatot ja kuntopyörät. Siinä on mukavuudenhaluisen nykyihmisen idiotismin tiivistelmä teknologian muodossa. Mikä järki on tampata sitä sähköllä vitisevää liukuhihnaa jossain kuivassa/hikisessä kuntosali-ilmastossa? Ääliömäinen äänikin niistä lähtee.
Suomen maassa sattuu olemaan vielä luontoa ja sinne raivattuja teitä/polkuja, parhaimmillaan jopa itse lenkkeilyyn tarkoitettuja kuntoratoja. En millään saa mahtumaan päähäni sitä logiikkaa millä voisi järkevästi perustella ja puoltaa juoksumattojen ja kuntopyörien olemassaoloa. Salille voi juosta/pyöräilllä, saa sopivan alkulämmön, turhaa siellä sitten enää tampata ja kuluttaa sähköä.
Säätilaan vetoamiskortinkin ammun alas heti. Jos sataa, ei kyllä niin tissiposki voi olla etteikö oman kuntonsa puolesta voisi sitä puolta tuntia raikkaassa, hapekkaassa ulkoilmassa viettää, suihkussa kastut kuitenki. "Mutq siel on talvi ja liukast"---> Sukset jalkaan ja hankeen hiihtämään ja vaalimaan perinteitä. Ai että vituttaa. Mutta ei vituttais yhtään jos ees joku valaistuu ja alkaa boikotoimaan noita typeristä typerimpiä värkkejä. :down:. Kompatkaa tai esittäkää vasta-argumentteja. Itse en oikein keksi mitään hyödyllistä syytä miksi EU ei kieltäisi ko. turhakkeita joillain direktiiveillä. Luonnonvaroja ja sähköä ainakin säästyisi.