VItuttaa, että saa harvase päivä kuunnella vittuilua bodauksesta porukoiden toimesta. Oon ilmeisesti sairas koska käyn salilla ja haluan kasvattaa itseäni. Ilmeisesti treenaus on myös sekoittanut pääni eikä millään muulla ole enää merkitystä. Kohta en enää pysty kävellä saatikaan mahtua autoon. Ainut tulevaisuudenkuvani on seisoa jonkun raflan edessä silmät pullottaen odottaen millon saa kuristaa jonkun. Naista en tule koskaan saamaan, koska tulen olemaan kaikkien silmissä friikki. Joka saatanan ateriasta tulee myös kommenttia Afrikan nälkähädästä tai muusta. Ymmärrän kyllä, että ruoka maksaa ja aionkin toki katkaista napanuoran heti kun se on mahdollista.
On tuttua :D Tän päivän ohjelma muilla:
Alkaa pesäpallolla ja kun olen kertonut henkilö 1:selle lisäraviteista niin hän on kertonut henkilölle 2:selle että käytän lisäravinteita niin koko pesäpallotunti(2 tuntia):
"noniin tarkkana nyt saatanan salihemmo, jauhot taas mieles ja niiden tilaus.........."
Liikuntojen jälkeen historianluokassa tunti missä on molemmat a ja b luokat yhdistetty niin alkaa tämä kaveri 2 lukemaan luokan perältä olevista julisteista (vanhoja uutisia, esim. "sika nyt hinnoissaan") niin tämä alkaa pitää "sika hinnoissaan Pakkotoistossa" "Kekkonen tilannut HIEMAN jauhoja Ftukusta.......
Sitten kaveri 3 oli kuullut että aloitin karkkilakon (dieetin itseasiassa) niin hän mussuttaa tuplaa ja sanoo: "tekis varmaan sunkin mieli"
Seuraavan kerran saatana näytän hauiksen ja epäkkäät ja kysyn et tekiskö mieli :D
Ja kaikkeen vastauksena nauran vaan ja otan huumorilla, jos on niin pellejä et pitää tollasta pitää niin on 3-vuotiaan tasolla niinkuin moni meidän luokalla.
+ tätä on varmaan joka päivä, mitähän sitten kun tämä kaveri 2 saa kulla että olen aloittanut "karkkilakon" :lol2:
No enpähän itse ole 3-vuotiaan tasolla....
++ sitten tämä kaveri 1 oli syöttämässä kun olin itse lyömässä niin se huutaa: "kuulitteko kaikki kun maila rätsähti kun salihemmo puristi siitä lujaa".. mailan sisällä oli hiekkaa niin se kolisi :lol2::lol2: