Kummajaiset
Pari tulee näin äkkiä mieleen heti, vaikka niitä on kyllä useampiakin sattunu kohdalle.
Kotipaikkakunnalla kulki salilla sellanen kotirambo, myönnettäköön aika isokokoinen kylläkin. Ainoa mitä se teki oli penkkiä, ja sitäkin niin että perse oli nostettu melkein kattoon ja paino kävi laskuvaiheessa noin 5 senttiä alempana

jonka jälkeen katseli ympärilleen näkikö kaikki sen suorituksen.
Kerran tein selkää vähän matkan päässä kun kaveri tuli taas salille ja alko lämmitellä olkapäitään taas kerran "kovaan penatreeniin" ja pyöritteli niitä sellasella vaudilla, että pelotti että kohta se saatana lähtee lentoon. Siinä se käveli ympäriinsä kädet pyörien, ku yhtäkkiä se pamautti ranteensa kyykkytelineessä olevaan tankoon. HIRVEE jysähdys, tanko tippu paikoiltaan, ukolla ei ilmeisesti antanu luonto periksi huutaa, vaan paineli pukkariin, ja tuli sieltä puolen tunnin päästä, ja kumma kyllä treenas jalkoja (ehkä ensimmäistä kertaa)
Toinen juttu sattu kun Oulussa treenailin entisellä 38:lla, mentiin kaverin kans pukkariin treenin jälkeen, siellä istu isä ja poika jotka oli kans ollu treenaamassa, ja ne kaiveli repusta evästä että haba kasvaa: Maitorahkaa ja banaania, joka ei ole ihmeellistä, mutta kun poika alkoi banaania kuorimaan, niin isä melkein suuttui ja karjaisi pojalle: "maitorahka ensin! mitä mä olen sulle sanonu prkl!" Tarkat on isällä ravintojutut.
Näitä pierujuttuja on älyttömästi mulla itelläki, mut nykyään ne enemmänki vituttaa ku naurattaa