Mites isukat ja äitykät, kun olette ostaneet lapsillenne puhelimia, niin onko noissa jotain mitä kannattaa huomioida? Kyseessä kuusi vuotias, joten mitään överi kallista ei ole...
Ei nyt suoranaisesti valokuvausta, jota sitäkin harrastan, mutta sinne päin. Mut tuli otettua (vahingossa) hieno kuvakaappaus Suomen pelistä, it's all about the timing
Microsoft Surface Laptop 1.gen kesällä 2017 hankittu.
-i7-7660U
-16gb
-1tb ssd
-13.5" 2256 x 1504
-akku 14.5h (3.5 vuoden käytän jälkeen silti n. 10 h kestää akku)
Todella...
Tällaiset synkkausongelma puhelimessa, osaako joku auttaa:
Minun ja puolison kalenterit eivät synkkaa keskenään tai erityisesti Samsung A70 puhelimesta laitettu...
Eli olisin uutta konetta kasaamassa ja ajattelin listata osat, mitä ajattelin laittaa. Jos joku viitsisi esim katsoa sopivatko osat yhteen ja olisiko joitain parempia...
"Microsoftin sivuille itse ladattavaksi paketti tulee elokuun aikana." Eli tammi-helmikuussa kannattaa alkaa harkitsemaan päivitystä, silloin on varmaan jo isoimmat mohlaukset korjattu.
Tiedän että ei ole vielä tullut julki SP2 tai siis aikaisemmin kesällä. Mutta mitä ihmettä sitten lukee lisää/poista ohjelma valikossa. Siellä on 5kpl hotfix (SP2) merkintöjä??
Tiedän että ei ole vielä tullut julki SP2 tai siis aikaisemmin kesällä. Mutta mitä ihmettä sitten lukee lisää/poista ohjelma valikossa. Siellä on 5kpl hotfix (SP2) merkintöjä??
Hotfixit on noita päivityksiä, joko SP1 tai SP2. SP2 voi asentaa piraattiwiniin, koska microsoft niin haluaa. Eli päivittämättömät windowsit on uhka netille ja netissä olijoille oli ne sitten piraatteja tai ei.
Itse lataan noi SP päivitykse n. parin kolmen kuukauden viiveellä just sen takia että pahimmat mokat on korjattu siihen mennessä tai niin ainakin toivon.
ei oo ollu lopullinen versio netissä kahta kuukautta, siitä on jotain betoja testausta varten netissä. joko te perkele waretatte windowsin päivityksiäkin?
ei oo ollu lopullinen versio netissä kahta kuukautta, siitä on jotain betoja testausta varten netissä. joko te perkele waretatte windowsin päivityksiäkin?
Ei kannata hätiköidä tuon asennuksen kanssa. microsoft otti tuon eilen pois automaattisista päivityksistä, koska selvisi että aika helvetin pitkä lista ohjelmia ei toimi sp2:sen kanssa. mm. f-secure jne jne.
"Microsoftin sivuille itse ladattavaksi paketti tulee elokuun aikana." Eli tammi-helmikuussa kannattaa alkaa harkitsemaan päivitystä, silloin on varmaan jo isoimmat mohlaukset korjattu.
Ei kannata hätiköidä tuon asennuksen kanssa. microsoft otti tuon eilen pois automaattisista päivityksistä, koska selvisi että aika helvetin pitkä lista ohjelmia ei toimi sp2:sen kanssa. mm. f-secure jne jne.