Nyt menee perkele hermot!!
Microsoft mainostaa xbox livea maailman helpoimpana asiana: "Juu tarviit vaan nopean yhteyden, modeemin ja jonkun piuhan /langattoman yhteyden. Loggaat sisään ja nauti.".
No perkele kun ei toimi! Olin ostamassa sen langattoman adapterin, mutta en halunnut ostaa langatonta modeemia tietokoneeseen, kun juuri olen ostanut suht uuden langallisen. Ostin sitten 20m piuhan että yltää talon toisesta päästä xboxiin, mutta kas: Network adapter disconnected.
Soitan sitten asiakaspalveluun että mitäs vittua? Siellä sitten virolainen ämmä sönköttää että "kiitos soitosta ja hyvä päivä. Kerro nimi". Ei muuten osannut auttaa yhtään, ei ole kuulemma kuullut ikinä TeleWell- merkkisestä modeemista joten xbox ei kuulemma tue sitä. Nyt sitten soittamaan paikalliselle laajakaistan tarjoajalle ja selvittämään virolaisen väitettä. Siellä taas asiakaspalvelu on ruuhkautunut joten piti jättää yhteystiedot että he ottaisivat yhteyttä. Eipä ole mitään kuulunut...
Tahdon vain perkele imuroida muutaman pienen modin Oblivioniin että pääsisi pelaamaan toden teolla, mutta ei niin ei!
Tiesin että olisi pitänyt ostaa Oblivionista pc-versio, mutta halusin xboxillekin jotain käyttöä. Enpä osta kyllä enää vittu mitään koko kuppaiseen paskaan. Pitäköön kermapersevehkeensä jolle mun modeemi on liian alkeellinen. Vittu.