Xbox One

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Jake
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Mr.

Meta description: 20

J.Jake

Erikoismies
VIP
Poitsu sai tommosen.
Paketissa kuva että sisältää 2 peliä.
Sen käsitin kyllä että ne ladataan storesta.
Mitään koodia en kuitenkaan löydä.
Game passille ja Gold- jäsenyydelle on kyllä koodit.

Tuli tosiaan xbox one x ostettua ja pakko sanoa, että jumalauta että on eroa graffoissa verrattuna ps4 prohon. Pirusti dynaamisempi valaistus ja elävämpi kuva. Vertailuvideot ei youtubesta katsottuna kyllä kerro todellakaan totuutta, et millainen ero näissä kahdessa konsolissa on. Onhan tässsä tosin 40% enemmän tehoakin. Tietenkään en TODELLAKAAN hienompien graffojen takia ostanut tätä, Se on vaan todella kiva lisä. Todellinen syy oli Halo 5, kun musta Halot on ylivoimaisesti hauskimpia ja koukuttavimpia moninpeli fps pelejä. Etenkin CTF on superhauskaa. Pakko sanoa vielä noista graffoista et jatkossa jokin peli joka on molemmille konsoleille tehty niin tulee graffojen takia boksille se ostettua. Tottakai ps4 yksinoikeuspelit on eri asia, et ps4n parempien yksinoikeuspelien takia tulee toki myös pleikkaa paljon pelattua. Jos jotain miinuksia tästä boksista pitää sanoa niin voi jeesus miten sekavasti tehtyä sekasotkua valikot on. ps4 vie tuossa asiassa kyllä aivan helvetisti pidemmän korren ollen pirusti simppelimpi.

Poitsu sanoi et yritti pelata Halo 5 onlinessa mutta siellä ei ollu pelaajia...
@Tigertank taisit kysellä toisessa threadissa samaa juttua.

Ite ajelen vaan Forza H4sta. Ja kyllähän toi grafiikka on hienoa ja pyörii upeasti.

Juu monet pelit pyörii ja näyttää paremmalta Xbox One X:llä seläkeästi. Esim. Red Dead Redemption 2 on myös sellainen että ehdottomasti kannattaa Xbox One X versio hankkia.

Jos piiiiiiiiitkästä aikaa jaksaisi pelailla jotain.
Xbox One S All Digital 129€ gigantista, 36kk Xbox live gold 59,90/vuosi ja 1€ upgrade Game Pass Ultimateksi koko 36kk ajaksi :oujee:

Siinä omaa pelikokoelmaa. Joitakin on joutunut poistamaan ku kone on 95,1% täynnä nyt. On nuo alennukset microsoft storessa niin tullut nyt osteltua, vaikka en niitä juuri ostamiani vielä pelaa kun Life is Strange 2 on kesken mutta ostin valmiiksi ennenkuin alet loppuu. (Btw menin puhuu vahingossa ps4 ketjuun Life is Strange 2... ku se on mulla niinkuin näkyy xboxilla) Kun saan ton pelin pelattua niin seuraavaksi alan pelaa The Witcher 3:a. Varmaan ihan saatananan kova peli mitä lukenut ja trailereita katsonut. Overwatchia kokeilin niin jäin heti koukkuun. Jumalauta miten mielikuvituksellisia eri hahmoja ja jokaisella todella todella kekseliäät skillit. Heittämällä Haloa 5 parempi vaikka sekin 10 peli moninpelinä. Sit tuo Doom 3 lisäosineen joka on grafiikoiltaan parannettu xbox one x lle niin se on myös jonossa et mitä pelaa ja moni muukin peli mitä kuvassa näkyy. Ainoat mitä noista oon pelannut on Bioshock Infinite, Modern Warfare, Fallout 4, Far Cry Primal, Halo 5, Skyrim ja tuo Half-Life 2 lisäosineen joskus viimeeksi joskus vuonna kivi ja keppi. Perkule se pitää pelata myös pitkästä aikaa aivan ehdottomasti. Niin ja mm nuo MGSt myös vielä pelaamatta ja RDR 2, Halo 4 kampanja ja toi Tomb Raider... On kyllä pelattavaa nyt voisi sanoa...
..
PART_1577986595577.jpg

Viimeksi muokattu:
Siinä omaa pelikokoelmaa. Joitakin on joutunut poistamaan ku kone on 95,1% täynnä nyt. On nuo alennukset microsoft storessa niin tullut nyt osteltua, vaikka en niitä juuri ostamiani vielä pelaa kun Life is Strange 2 on kesken mutta ostin valmiiksi ennenkuin alet loppuu. (Btw menin puhuu vahingossa ps4 ketjuun Life is Strange 2... ku se on mulla niinkuin näkyy xboxilla) Kun saan ton pelin pelattua niin seuraavaksi alan pelaa The Witcher 3:a. Varmaan ihan saatananan kova peli mitä lukenut ja trailereita katsonut. Overwatchia kokeilin niin jäin heti koukkuun. Jumalauta miten mielikuvituksellisia eri hahmoja ja jokaisella todella todella kekseliäät skillit. Heittämällä Haloa 5 parempi vaikka sekin 10 peli moninpelinä. Sit tuo Doom 3 lisäosineen joka on grafiikoiltaan parannettu xbox one x lle niin se on myös jonossa et mitä pelaa ja moni muukin peli mitä kuvassa näkyy. Ainoat mitä noista oon pelannut on Bioshock Infinite, Modern Warfare, Fallout 4, Far Cry Primal, Halo 5, Skyrim ja tuo Half-Life 2 lisäosineen joskus viimeeksi joskus vuonna kivi ja keppi. Perkule se pitää pelata myös pitkästä aikaa aivan ehdottomasti. Niin ja mm nuo MGSt myös vielä pelaamatta ja RDR 2, Halo 4 kampanja ja toi Tomb Raider... On kyllä pelattavaa nyt voisi sanoa...
..
katso liitettä 215168
Sä jäät niin koukkuun tohon witcheriin, et noi kaikki muut jää pelaamatta. Saattaa jäädä leffatki kattomatta. Ja yöt nukkumatta.

Voipi olla tosiaan et jään pahaan koukkuun Wtcheriin, :LOL: 26 päivä aloitan pelin, kun nyt on vähän kaikenlaista muuta, et 26 on sellainen päivä jolloin pystyn alkaa paneutumaan kunnolla noin massiiviiseen peliin.(y)

Aloitin tän pelin sittenkin vasta nyt ja saa nähdä miten koukkuun jään ja jääkö tosiaan esim leffat kattomatta ja yöt nukkumatta kun tuota innostuu kunnolla pelailee.

Tästä se matka alkaa
PART_1582134122791.webp

Eihän tätä pysty pelaamaan ku huomasin et ei saa mitään irti pelistä koska puhtaasti johtuu siitä et vituttaa tää nimeltä mainitsematon maailman tilanne, en sano mikä nimeltään ku ei viiti joka ketjuun siitä saatana mainita. Itellä on niin et jos haluun nauttia näin upeasta pelistä niin pitää olla vitutus jne ihan kaikki poissa et pystyy nauttii ja paneutua täysillä tällaiseen peliin. Hakataan sit tän sijasta nyt Overwatchia ja Halo 5sta ku on sellaista aivot narikkaan peliä jota helppo pelata.

Halossa ketuttaa vaan se et en pääse warzone peli muotoa pelaamaan jostain syystä, lataa ja lataa vaan ja sit tulee englanniksi teksti kokeile toista pelimuotoa. Oon pelannut super fiestaa joka on sekin tosin tosi mukavaa, kun aina kun kuolee niin vaihtuu aseet ja siinä pelimuoodossa on koko Halon asearsenaali mukana, erittäin mielikuvitukselliset aseet kyllä ja huikea ase tuntuma, se on hienoa ja sekin et on pelaajia vaan tässä super fiestassa 4vs4 niin kentissä on jotain vapaata tilaa edes pelata, big team super fiestassa sen sijaan on ihan helkkaristi porukkaa pienessä kentässä ja tyyliin kulman takana on jopa 3 vihua niin kuolee koko ajan siinä... liian ahtaat kentät liian monelle pelaajalle. Sekin ihmetyttää mua et miksi, siis oikeasti miksi ahtaisiin sisätilakenttiin on laitettu ajeneuvoja mukaan, eihän siellä ees mahdu ajamaan niillä ihan oikeasti. Pitäis olla imo kaikki kentät aukeita isoja kenttiä joita on harmittavan harvassa vaan pelissä.

Overwatch on kyllä sen sijaan aivan huippuhauskaa mättöä, kun on niin pirun kekseliäät lukuisat hahmot joilla voi pelata ja kaikilla niinkuin aiemmin tällä totesin et eri abilityt ja siistiä et niitä abilityja on jopa 5 kappaletta. Overwatchissa harmittaa vaan se et kestää pitkään päästä peliin ja sit peli kaatuu vähän väliä kun tulee ilmoitus et on lliian vähän pelaajia.

Vähä eloa tähän ketjuun. Pitkästä aikaa kokeilin huvikseni skyrimia, en pelatakseni sitä vaan kun siks kun yks kaveri sanoi et kokeilepas modeja, olin silleen ei jumalauta, mä pölkkypää en oo tajunnut / huomannut et konsoleilekin on modeja, oon aina luullut et niitä on vaan PCllä. Kokeilin grafiikka modeja tosi paljon niitä ja tästä tuli ehdoton suosikkini. Jumaliste et konsolikin kykenee tollaisiin grafiikkoihin... etenkin saamarin eloisa, kirkas, dynaaminen on tää grafiikkamodi minkä löysin. Vesikin näyttää paljon siistimmältä kuin normaalisti ja muutenkin näyttää tekstuurit tarkemmilta. Tuo kuvassa oleva ruutumainen paska mikä on tossa pilven kohdalla, sitä en tiedä mistä se on tullut tuohon kun ei sitä pelissä näkynyt tollaista ollenkaan. Ei oo PC tasoa tietenkään muy mun silmiin ei oo pitkä matka pc tasoon mutta voin todellakin olla väärässäkin asian suhteen. Mut on tuo kyseisellä modilla vitusti komeempi kuin normisti ilman modeja pelatessa boksilla. Niin ja niinkuin kaikki tietää niin kännykällä otettu kuva pelistä aina heikentää jonkin verran kuvan laatua ainakin semi paskalla kännykän kameralla, et pelatessa tuo vielä hienomman näköinen tottakai.

PART_1587314740148.jpg

Viimeksi muokattu:
Hyi helvetti et Skyrim oli muuten ruma 360lla. Aivan uskomatonta kuvitella et silloin kun 360lla pelattiin niin toi näytti tosi upeilta graffoilta, kahtokee nyt tota vasenta kuvaa.:LOL: "Pikkuinen" harppaus on tapahtunut ku tuli uuden sukupolven konsoli myyntiin.

oeZKoq7.webp

Pelasin itse kanssa ekan kerran Skyrimia Xbox360:lla ja olin aivan myyty. Konsoli sitten hajosi, mutta avokki osti myöhemmin Skyrimin remasterin minulle PS4:lle. Olihan se vähän eri näköinen. :LOL:

Back
Ylös Bottom