Ehkä nää kuva asiat Skyrimin grafiikoista sopii paljon paremmin tänne Skyrim ketjuun eikä sinne x box one ketjuun, kun kuiteskin kelasin et Skyrmista on paljon enemmän kyse...
Nyt voi halukkaat pelata kampanjan läpi uudestaan remasteroituna.
Tai no, PS4 jo nyt ja muut 30.4.
Hinta vissiin 30€.
Multiplayeria tai spec ops ne eivät tästä tuo.
Niin ja ei...
Alkaa olemaan aika pystyttää tälle ketjua.
Tulossa 2016, luultavasti about lokakuussa, ja tekijänä DICE.
Ensimmäisiä virallisia juttuja alkaa nyt valumaan pihalle:
View...
Siellä on EA:lla härö ja sitä trialia jatketaan automaattisesti kahden päivän jälkeen kunnes saavat koodit kuosiin. Viikonlopun aikana pitäis kuosittua koodit.
Meikä taas perusvauhdissa livessä. Rank 422 ja recordi 4-1. Just äsken nousin kolmannessa erässä 1-3 tappioasemasta tasoihin ja kiskasin jatkoajalla rankkarista voittomaalin.
Mä oon kans messissä. Mike mulla taitaakin olla jo tuolla frendilistalla. Voisin tulla testaileen, kun saan noi skidit tosta nukkumaan. Tosin 10 taitaa olla viimesin mitä pelannut, joten voi olla pikkasen hakusessa.
Ei mulla tänään kestäny keskittyminen pelaamisessa kun aina johtoasemasta väänsin itteni jotenkin häviöön.. Flunssa varmaan vaikuttaa ku ei jaksais mitään kunnolla tehdä. Gamertag NERDMoar
edit: onko joku pelannut Be a Pro -moodia maalivahdilla? Itse aloitin eilen illalla pelaamaan, nousua yritetään Yliopistoliigasta ylöspäin, pirun vaikeaa
Sit tiimissä pelaavat, kurinalaisuus on päivän sana pelissä. Pakit pitää paikkansa ja hyökkääjät tekevät oman osansa. Jos siellä lähtee pakilla sekoilemaan, niin kassit soi omassa päässä ja kaikkia vituttaa.