Jaahas olenkin miettinyt olenko paljastanut henkilöllisyyteni tällä palstalla. Näköjään ainakin Strong tietää henkilöllisyyteni ja aika moni joka lukee tuon niin pystyy päättelemään kuka olen. No eipä siinä mitään, ei ole vastannut muuta kuin sen mikä tuli lähes välittömästi ja jonka julkaisin. Sen jälkeen ei ole tullut mitään.
En tiedä pitäisikö vaihtaa nimimerkkiä. Ne jotka muistavat mitä olen kirjoittanut, niin tietävät, että olen paljastanut henkilökohtaisikin asioita tällä palstalla mm. kaksi sairautta mitä sairastan, joista toinen on aika henkilökohtainen ja onpa tuota tullut kirjoitettua muutakin henkilökohtaista. Eipä siinä mitään koska lähes kaikki jotka tuntevat oikeasti minut vähänkään paremmin tietävät jo nämät asiat. Ongelma on se, että jos vaihdan nimimerkkiä, niin kyllä varmaan aika moni pian selvittää tämän uuden nimimerkin, koska kyllähän sen kirjoituksista äkkiä hoksaa samaksi.
Kysynpä ihan mielenkiinnosta, ketkä ennen tätä tiesivät kuka tämän nimimerkin takana on?
EDIT: ja Strongille, siellä raw-kisoissa varmaan sitten nähdään, koska olen itsekkin alustavasti suunnitellut niihin osalistumista.