CPAC:ista puheenollen:
Toivon todella, että nykyinen hallinto pystytään kaatamaan lopullisesti, mutta onko se realistinen tavoite?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
CPAC:ista puheenollen:
![]()
Israel drops charges against soldiers accused of abusing Gaza detainee
The Israeli military's top lawyer cites "exceptional circumstances" for dropping the case involving a Palestinian man held at Sde Teiman military prison.www.bbc.com
Lähi-idän ainoa demokratia vapautti palestiinalaisvangin teräaseella raiskanneet sotilaat syytteistä.
Huvittaa kun isoimmat Trumpin vihaajat huolehtii vaalilupausten pitämisestä ihan kuin itse olisivat äänestäneet häntäNo miten ehecin mielestä Trumpin pitäisi toimia, jotta lopettaisi sodan, jota lupasi äänestäjilleen ettei koskaan aloittaisi...
Toivon todella, että nykyinen hallinto pystytään kaatamaan lopullisesti, mutta onko se realistinen tavoite?
Sotaa kannattanee jatkaa niin kauan että tavoitteet saavutetaan tai poliittiset ja taloudelliset kustannukset nousee liikaa. Perääntyminen tässä vaiheessa olisi typerää. Jos muutaman tuhannen miehen maajoukoilla saadaan hormuz haltuun niin kannattanee tehdä, mutta eiköhän ne pentagonin heebot tiedä paremmin.
Arvelinkin että sinulla on tuoreita ja oivaltavia ideoita mielessä. Mutta eikös tuota koitettu jo ennen sotatoimia ja nytkin parasta aikaa?
verkkosanomat.com
Kyllä. Tästä olen samaa mieltä. Diplomatiaa se silti on. Jos toinen osapuoli kehittää ydinasetta ja ykköstavoite on tuhota Israel ja Yhdysvallat niin ikävä kyllä neuvottelu ei tule toimimaan ihan niin että kumpikin puoli tulee puoliväliin vastaan.Ja jos olet lukenut Trumpin vaatimuslistan, niin siitä käy selvästi ilmi, että ei kyseessä ole mikään neuvottelu, vaan uhkavaatimus...
No eiköhän vastaavasti suurin osa Trumpin suomalaisista(kin) kannattajista voi jättää nuo vaalilupaukset vaan Trumpin retoriikaksi ja kritiikin valtamedian mölinöiksi, ei pidä ottaa niin vakavastiHuvittaa kun isoimmat Trumpin vihaajat huolehtii vaalilupausten pitämisestä ihan kuin itse olisivat äänestäneet häntä![]()
Kyllä. Tästä olen samaa mieltä. Diplomatiaa se silti on. Jos toinen osapuoli kehittää ydinasetta ja ykköstavoite on tuhota Israel ja Yhdysvallat niin ikävä kyllä neuvottelu ei tule toimimaan ihan niin että kumpikin puoli tulee puoliväliin vastaan.
Nykyhallinto varmaan saadaan kaadettua; eihän tuo ole ollut varsinainen ongelma ennenkään USA:n interventioissa, vaan se mitä oikeasti tulee tilalle. Toki taitaa olla niin että aiempien interventioiden tuloksena on saatu kaadettua joku maallistunut diktaattori, joka on pitänyt islamistit kurissa mutta jonka kaatumisen jälkeen tilalle on tullut sitten joku jihadistiporukka. Jihadistihallinnon kaataminen voi olla vaikeampi homma, jos tarkoituksena on saada tilalle jokin demokraattinen hallinto. Käsittääkseni Pahlavikaan ei ole mikään varsinainen demokratian edustaja, tietenkään ei voine olla huonompi johtaja kuin joku Mullahi mutta mikä on miehen kannatus lopulta?Toivon todella, että nykyinen hallinto pystytään kaatamaan lopullisesti, mutta onko se realistinen tavoite?
No jos minun viestiin viittaat niin tuota lähinnä tarkoitinkin ja siitä tosiaan onkin esimerkkejä. Afganistanissa ei hallinnon kaato lopulta onnistunut ryssiltä eikä jenkeiltä kun islamistit oli vallassa, Libyat, Irakit sun muut "onnistui" kun islamisteja rahoitettiin ja aseistettiin maallista hallintoa vastaan.Mä luulen että nykyhallinnon kaataminen on pikkusen hankala, koska on niin päin että islamistit ovat jo vallassa. Erilaisten islamistiryhmien ja klaanien yllyttäminen pyhään sotaan maallista hallitsijaa vastaan olis iisimpi juttu.
Iranin islamilaisen "tasavallan" terrori-infran purku jatkuu.

Ja mitä tämä oikeasti käytännössä tarkoittaa:
"The US and Israel have damaged or destroyed more than 85,000 civilian structures in Iran since late February, including 64,583 homes, 600 schools and 281 medical facilities
missiles had also hit 17 rescue points and 12 rescue vehicles. He described the US and Israel’s actions as “war crimes”.
Vaikka luvuissa olisikin liioittelua, silti valtaosa pommituksista on kohdistunut siviileihin ja siviili-ifraan ja jotkut vielä odottavat että kansa kääntyisi hallitustaan vastaan, terroristimurhaajien puolelle
Iranian FM says over 600 schools damaged amid U.S.-Israeli strikes
Iranian FM says over 600 schools damaged amid U.S.-Israeli strikes-english.news.cn
![]()
US-Israeli Attacks Have Damaged or Destroyed 600 Schools in Iran
The US and Israel have damaged or destroyed more than 85,000 civilian structures in Iran since late February, including 64,583 homes, 600 schools and 281 medical facilities, the head of the Iranian Red Crescent Society said on Wednesday.novaramedia.com
![]()
Eipä tähän voi oikein muuta enää sanoa kuin olet sekaisin ja täysin sokean jenkki- ja juutalaisvihan vallassa.
Kaikki propagansa menee läpi ilman suodatinta, oli se miten älytöntä hyvänsä.