Pitänee sanomani,että erittäin hyviä ohjeita,joita tulen varmuudella kokeilemaan käytännössä. Kiitos siis niistä. Oon tehny nyt lähiaikoina sellasena "off duty"
hommana kotona rappusissa tapahtuvaa pohjetreeniä. Eli siis ihan samaa kun vois tehdä smithissä,mutta ilman lisäpainoja.
Teen liikkeen siis sillä tavalla,että seison päkijän varassa ja käyn varpailla seisonnassa ja vastaavasti pohjassa.Niin ääriasennoissa kun suinkin madollista,jotta liikeradasta tulis mahd. suuri. Oon nyt jauhanu edellämainuttua viimisen 2 kuukauden ajan ehkä joka toinen päivä sellasia 25 toiston sarjoja yleensä nelisen kappaletta. Mä tosissaan luulen,ettei mun tyyppisistä pohkeista(jos nyt noin voi edes sanoa) voi koskaan tulla normeja...noo se siitä itsesäälissä uiskentelusta
hommana kotona rappusissa tapahtuvaa pohjetreeniä. Eli siis ihan samaa kun vois tehdä smithissä,mutta ilman lisäpainoja. Teen liikkeen siis sillä tavalla,että seison päkijän varassa ja käyn varpailla seisonnassa ja vastaavasti pohjassa.Niin ääriasennoissa kun suinkin madollista,jotta liikeradasta tulis mahd. suuri. Oon nyt jauhanu edellämainuttua viimisen 2 kuukauden ajan ehkä joka toinen päivä sellasia 25 toiston sarjoja yleensä nelisen kappaletta. Mä tosissaan luulen,ettei mun tyyppisistä pohkeista(jos nyt noin voi edes sanoa) voi koskaan tulla normeja...noo se siitä itsesäälissä uiskentelusta