Iteskkin olen 3-jakoisella rutsannut ja tulosta on tullut, mutta voisiko joku viisas neuvoa järkevän kierron kun itse olen aivan kassalla kuinka olisi järkevintä kierrättää (sarjojen pituuksia, liikkeitä yms).. Lähes näin olen rutsaillut:
Ma: Rinta, Ojentajat, Hauikset myötäotteella.
Ke: Kyykky, Mave, Pohkeet.
Pe: Olkapäät, Yläselkä, Hauikset kp ja tangolla tai scotissa.
1vk:
Ma: Rinta (Runkkupenkki, vinopenkki kp, taljassa seisavilteen), Ojentajat (Ranskalainen punnerrus, Taljassa, kapea penkki vastaotteella) Hauikset (Myötä otteella)...
Ke: Taka kyykky, Mave (kevyesti), Pohkeet
Pe: Yläselkä (Ylätalja niskantaakse, Kulmasoutu kp, rinnalleveto jaloilla auttamatta, kulmasoutu laitteessa) Olkapäät (Vipunostot sivuille, vipunostot eteen, niskan takaa punnerrus)
vk2
Ma: Rinta (Sotilas penkki leveellä, pullover, taljassa maaten) Ojentajat (Kapea penkki myötä otteella, Taljassa, ranskalainen punnerrus) Hauikset (myötäotteella).
Ke: Etu Kyykky, Mave (PAKKOTOISTOLLA!), Pohkeet.
Pe: Saman lailla kun 1 vk..
Niin kansisko kierrättää vielä kolmannelle viikolle eri liikkeillä ja alkaa sen jälkeen vasta alusta kierto ja päättää se kolmannelle viikolle samoilla liikkeillä mitä edellisessäkin? Ja sarjat on ollut 1vk 4x10 2vk 3x8 ja ei kyllä päde aina nuo sarjat vaihtelee fiiliksen mukaan.. Jos joku voi neuvoa ohjelmaa järkevämmäksi niin kiitokset etukäteen