7 viikon RAW-penkki ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Teppo22
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs löysin tämmösen voimaharjoittelun sivuilta http://www.voimaforum.fi/viewtopic.php?t=7538&start=0 ja itsellä kiinnostus nousi kokeilla tämmöstä.

Mutta sitten kysymys, että minälaiset treeni päivät liikkeineen kannattais olla muuten esimerkiksi kannattaako tätä käyttää 4-jakoisen ohjelman kanssa ja mitä liikkeitä millekin päivälle?

Voi olla ja luultavasti tästä kyseisestä ohjelmast on täällä jo jonkun näköistä juttua mutta itse en löytänyt joten jelppiä!!

Nöyrin kiitos jo etukäteen! :worship:

Niin no tämähän on täysin sama ohjelma, kuin tuossa "pomminvarma penkkiohjelma" ketjussa. Itselläni nyt kuudes viikko menossa, teen myöskin nelijakoisella. Penkkipäivät ma ja pe. Ti selkä/olkapäät ja to jalat. Vinopenkkiä ja ranskista olen tehnyt tämän kaveriksi. Niin, ja toimii :)

Entäs tuota onkos tossa exel taulukossa mikä tuolla voimaharjoittelun sivuilla on niin onko ne valmiiksi merkattu kiloina vai onko ne lbs. muodossa? Kun toi pomminvarma penkkiohjelma on niin vanha että mikää niistä saatanan taulukoista ja sivuista mitä sinne on linkitetty ei toimi...?

voisiko joku ystävällisesti kertoa MITEN tuota taulukkoa katsotaan ? Olen yrittänyt pohtia tota muutaman hetken ja en haluaisi rikko itseäni vetämällä sarjoja painoilla joita maalaisjärjelläkin tiedän että tässä vaiheessa en voisi nostaa kertaakaan... Joten voisiko joku vaikka kertoa esimerkillisesti tuon ensimmäisen treenikerran, että miten se kulkee sitten tuon mukaan ? Ennätykseni penkissä nyt on 110 ja haluaisin nostaa sen 120:een ! Kiitos etukäteen jos jaksoitte auttaa =))

voisiko joku ystävällisesti kertoa MITEN tuota taulukkoa katsotaan ? Olen yrittänyt pohtia tota muutaman hetken ja en haluaisi rikko itseäni vetämällä sarjoja painoilla joita maalaisjärjelläkin tiedän että tässä vaiheessa en voisi nostaa kertaakaan... Joten voisiko joku vaikka kertoa esimerkillisesti tuon ensimmäisen treenikerran, että miten se kulkee sitten tuon mukaan ? Ennätykseni penkissä nyt on 110 ja haluaisin nostaa sen 120:een ! Kiitos etukäteen jos jaksoitte auttaa =))

Ohjelmasta ei löydy kuin 109 ja 111 eli.... Ensimmäisenä kertana 1x6 84 kilolla 2x5 91 kilolla ja 2x4 95 kilolla ja sitä rataa

Juurikin noin. Tosta ekan postauksen linkistä ku painat niin sieltä löytyy mun kirjottamat ohjeet miten taulukkoa luetaan. Ei mun mielestä pitäis olla mitään rakettitiedettä.

Mitä tossa ohjelmassa kannattaa tehdä ku eilen kävin salilla ja piti tehdä 1x6,2x5ja2x4 kolmas treeni kyseessä.Kutonen ja vitoset tuli hyvin mutta viimeset neloset jäi 1x3 ja 1x2,jatkanko vaan seuraavaan treeniin vai?univelkaki kyl varmaan vaikutti ku työviikko takana ni ei ollu oikeen paukkuja salille.

Ootko ennen ohjelman alottamista testannu todellisen max1 tuloksesi? Jos olet ja silti homma takkuaa niin koita levätä kunnolla ja syödä riittävästi ennen seuraavaa treeniä. Jos ei mee ohjelman mukaan niin ota sit taulukosta yhtä pykälää pienemmät painot käyttöön.

Juu todellinen max ykkönen on testattu,pitää koittaa tosiaan levätä vaan kunnolla ja kattoo että ruokapuoliki pysyy kunnossa.Tarvisin vaan kunnolla unta sen 8h ainaki että oon virkee ja treenit kulkee.Herätys joka aamu arkena 04:30 Jää unet aina johonki 6 tuntii,ei vaan saa unta tarpeeks aikasin.

Ohjelma taas jatkunu neljäs treeni meni hyvin,viides treeni meni myös hyvin lopussa max testissä tuli kolmonen nyt kuudes treeni tein lämmittelyt ja 2x3 tuli hyvin sit piti tehdä 2x2 eka kakkonen tuli ihan hyvin mutta toisessa sarjassa toinen toisto jäi puoleen väliin ja failure tuntu että puhti oli jo ihan lopus.Sit otin vielä loppuun ton negatiivisen.Mistä voi johtua että välillä kulki pari treeniä ongelmitta mutta nyt taas jäi pikkasen vajaaksi?unet jää näin arkisin n 6,5 tuntiin ku töissä kulkee,että uni velkaa kertyy jonku verran.Ravintopuolen oon kyllä koittanu pitää suht hyvällä mallilla en tiedä sit mikä mättää?

Ku pitää mielessä, että kaikki kolme kehitykseen vaikuttavaa tekijää on saman arvoisia ja hoitaa ne kaikki kunnolla niin tulosta syntyy.
Treeni, ravinto ja lepo. Jos yks mättää, kaikki mättää. Niin se vaan menee. Jos panostat 100% treeniin ja 100% ravintoon, mutta lepoon 70% niin tulos on 70%. Mutta enivei, ei toi yks huono treeni vielä kerro mitään. Mullaki ekalla kertaa ton ohjelman kans jäi jossain treenissä viimeset toistot tekemättä, mutta jatkoin silti ohjelman loppuun. Maksimi nousi +10kg. Nyt vaan koitat panostaa enemmän siihen lepoon, että palaudut kunnolla ennen jokaista treeniä. Myös säännöllisestä lihashuollosta on oikeesti erittäin paljon hyötyä. Tsemppiä sulle treeneihin!

Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä noi F kirjaimet tarkottaa sarjassa C. Ja toi Negatiivinen, niin montako toistoa, 1(:kö)?

Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä noi F kirjaimet tarkottaa sarjassa C. Ja toi Negatiivinen, niin montako toistoa, 1(:kö)?

F=niin monta kuin menee.
Negatiivinen tehdään hitaalla laskulla ja hitaalla nostolla,kaverin avustuksella koska painot on niin suuret ettei omat voimat riitä.
Itse teen negatiivisen 2-3s laskulla ja nostolla.

F=niin monta kuin menee.
Negatiivinen tehdään hitaalla laskulla ja hitaalla nostolla,kaverin avustuksella koska painot on niin suuret ettei omat voimat riitä.
Itse teen negatiivisen 2-3s laskulla ja nostolla.

Jep, kyllä mää sen tiesin että negatiivinen on hidas mutta tehäänkö niitä yks vai useampi?

Back
Ylös Bottom