Mites isukat ja äitykät, kun olette ostaneet lapsillenne puhelimia, niin onko noissa jotain mitä kannattaa huomioida? Kyseessä kuusi vuotias, joten mitään överi kallista ei ole...
Ei nyt suoranaisesti valokuvausta, jota sitäkin harrastan, mutta sinne päin. Mut tuli otettua (vahingossa) hieno kuvakaappaus Suomen pelistä, it's all about the timing
Microsoft Surface Laptop 1.gen kesällä 2017 hankittu.
-i7-7660U
-16gb
-1tb ssd
-13.5" 2256 x 1504
-akku 14.5h (3.5 vuoden käytän jälkeen silti n. 10 h kestää akku)
Todella...
Tällaiset synkkausongelma puhelimessa, osaako joku auttaa:
Minun ja puolison kalenterit eivät synkkaa keskenään tai erityisesti Samsung A70 puhelimesta laitettu...
Eli olisin uutta konetta kasaamassa ja ajattelin listata osat, mitä ajattelin laittaa. Jos joku viitsisi esim katsoa sopivatko osat yhteen ja olisiko joitain parempia...
Pihalla kuin lumiukko tuon pelin kanssa :(
Eikö tosiaan muuta kuin valitsee jonkun vastustajan ja sitten nappaa ne hyökkäys ja torjunta valikot ja se on siinä. Eli perustuu täysin tuuriin? vai?
Juuh, itellä nyt seitsemäs dani saavutettu. Eipä taida tällä hetkellä vielä kellään muulla ollakkaan No, eipä oo kyllä tullu enää muutamiin päiviin pelailtuakaan olleskaan, mutta silti oli pakko nyt vähän tulla leijumaan tännekkin
Juuh, itellä nyt seitsemäs dani saavutettu. Eipä taida tällä hetkellä vielä kellään muulla ollakkaan No, eipä oo kyllä tullu enää muutamiin päiviin pelailtuakaan olleskaan, mutta silti oli pakko nyt vähän tulla leijumaan tännekkin
Ei uskalla rekisteröityä tonne. Nyt jo tulee mätkittyä Battlewang ja Warmageddon sivuistoilla niin paljon, että kolmas koukutus tuhoaisi jo kaiken vapaa-ajan.. ;)
Voi liittyä, mutta sitten pitää olla vähintään 5 oppilasta. Tuon saat helposti, kun vaikka teet ite 5 sähköpostia ja rekkaat sisälle. Sieltä sitten alkaa kutsuja kyllä tulemaan. Dojon pystyy itse perustamaan, jos on gold member.
WillieWilperinä taistelen. Hypnoosissa minulle paljastui pari vuotta sitten että olin edellisessä elämässäni kiinalainen soturimunkki Wil Lie 1200-luvulla. Jatkan perinnettä nyt virtuaalisesti.