Lisäravinnekyssäriä,
Moi oon tässä koitellut googlailla ja lukenut muutaman tekstin. Enkä löydä itseäni tyydyttäviä vastauksia. Jotkut ovat ulkomaata mulle ja jotkut taas niin ympäripyöreitä.
Olen noin puolivuotta salilla agtiivisesti käynyt kaveri. Ikää 29 vuotta pituutta muistaakseni 175cm painoa 92kg
Suunittelen diettiä toinen dietti kohallani ekan lopetin kun epäonnistuin totaalisesti siinä. Jos aikomus olisi laihtua ilman jotta lihakset hävisivät.

Vaikka suunittelen diettiä yritän ottaa huomioon mitä pitäisi kiskoa kroppaan dietin päätyttyä.
Netissä on kauheasti juttua proteiinilisistä aminohapoista ja greatiineistä. Mutta hyvin vähän määristä paljon nuita olisi suositeltavaa käyttää ja mikä määrä menee jo ei suositeltavan puolelle. Ja joo lukeehan ne purkkien kyljissä mutta haluaisin luottaa enemmän puoluettomiin lähteisiin.
Tällä hetkellä juon proteiinilisänä starnutritionin gourmet-pro ja palautusjuomana starnutritionin recovery-pro.
Ja tykkään pitää pussimäärän simppelinä eli tällä hetkellä kahta pussia.
Ja entäs kun oon kuullu että ihmiset vetää ennen treenia myös palautusjuoman. Itselle tähän asti ainakin riittänyt treenin jälkeen nauttiminen. Kun treenaa 4-5 treenia viikossa.
Haluaisin löytää paketin missä ei tarvitsisi ostaa kovin montaa eri purkkia eli pysyttäisiin mahdollisiman simppelissä ratkaisussa. Ja myös mihin olen törmännyt en löydä tietoa missä vaiheessa minun kuuluisi ottaa aminohappoja ja missä vaiheessa greatiinejä. Tietty osaan päätellä että palkkarini sisältää creativeä ni treenin jälkeen tietty.
ps. Olen pahoillani epäselkoisesta viestistä toivottavasti edes yksi kokeneempi kaveri pääsisi jyvälle.

Ja minulle saa nyt käyttää suoramarkkinointia jos se vaan on sallittua tällä palstalla...
Ja joo olen ihminen joka lähtee purkaa asioita ymmärtäen että nämä jauheet ovat lisä eka ruoka sitten lisäravinteet....