Mites isukat ja äitykät, kun olette ostaneet lapsillenne puhelimia, niin onko noissa jotain mitä kannattaa huomioida? Kyseessä kuusi vuotias, joten mitään överi kallista ei ole...
Ei nyt suoranaisesti valokuvausta, jota sitäkin harrastan, mutta sinne päin. Mut tuli otettua (vahingossa) hieno kuvakaappaus Suomen pelistä, it's all about the timing
Microsoft Surface Laptop 1.gen kesällä 2017 hankittu.
-i7-7660U
-16gb
-1tb ssd
-13.5" 2256 x 1504
-akku 14.5h (3.5 vuoden käytän jälkeen silti n. 10 h kestää akku)
Todella...
Tällaiset synkkausongelma puhelimessa, osaako joku auttaa:
Minun ja puolison kalenterit eivät synkkaa keskenään tai erityisesti Samsung A70 puhelimesta laitettu...
Eli olisin uutta konetta kasaamassa ja ajattelin listata osat, mitä ajattelin laittaa. Jos joku viitsisi esim katsoa sopivatko osat yhteen ja olisiko joitain parempia...
Eli onko jollain muulla kannettavassaan tätä ati radeon 9000 IGP -näytönohjainta? Mulla on windows XP enkä saa päivitettyä näytönohjainta..uusinta catalystia yritin asentaa mutta valittaa "INF-virhe, video-ohjainta ei löydy"tms paskaa. Neuvoja..
Eli onko jollain muulla kannettavassaan tätä ati radeon 9000 IGP -näytönohjainta? Mulla on windows XP enkä saa päivitettyä näytönohjainta..uusinta catalystia yritin asentaa mutta valittaa "INF-virhe, video-ohjainta ei löydy"tms paskaa. Neuvoja..
Mulle ei ole tuota 9000 IGP:tä, vaan vähän huonompi Radeon IGP omassa koneessa. En ole onnistunut kertaakaan asentamaan uusimpia catalysteja, vaan herjaa AINA tota samaa INF-itkuvirttä. Olen kokeillut kaikki mahdolliset keinot, putsannut driver cleanerillä vanhat huolellisesti pois yms. Mutta ei vaan onnistu. Eli jos Catalystit ei asennut, niin kannattaa siirtyä Omegoihin, jotka on vähintään yhtä hyviä ellei parempiakin. Ne asentuvat aina edellisten päälle kuin vettä vaan.. erittäin helppoja. http://www.omegadrivers.net/
pitää olla mobile ajurit ja sun läppäris valmistan sivuilta löytyvät ajurit:
ATI Mobile Graphics products in notebooks:
Display drivers and multimedia applications for notebooks with ATI graphics solutions are available for download from your Notebook manufacturer. http://www.ati.com/support/products/pc/laptops/index.html
Tarkoitin tietysti että yhden näyttis-ajurit riittää. Eli ATI-mobile ajurit, jotka kannattaa ajaa läppäris valmistajan sivuilta. Ota se juuri sinun läppärisi display-mobile-ajuri.
Tarkoitin tietysti että yhden näyttis-ajurit riittää. Eli ATI-mobile ajurit, jotka kannattaa ajaa läppäris valmistajan sivuilta. Ota se juuri sinun läppärisi display-mobile-ajuri.