Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

. Ja sai noihin kysymyksiinkin vastauksia, ainoastaan vähän noi aseet mietityttää.. Eli siis aseen dmg on tavallaan skilli dmg, mutta mihin noi str/dex/int vaikuttaa? Äkkiseltään näytti, että lisä int vaikuttais wizzun damaan? Ei oo tullu luettua yhtään mitään liittyen D3:n kehitykseen, vaikka odottanu kuin kuuta nousevaa.TML, tostahan on puhuttu maailman sivu.
Enkä muista miten hommat meni D2:s enää.Samaa mieltä kaikesta, etenkin liittyen odotuksiin D3:n kohdalla. Mun mielestä se on nyt sitä mitä sen pitää olla, eli kunnon hack'n'slash Diabloa!Mutta teille jotka valitatte että tämä on Diablo 2 paremmalla silmäkarkilla. Mitä te sitten odotitte? Jotain täysin uutta ja ihmeellistä peliä? Miten yleensä jatko-osat eroaa toisistaan kuin uudella juonella, hahmoilla ja grafiikoilla sekä esineillä? :D Tottakai ihmisiä on moneen junaan mutta mä olisin ainakin erittäin pettynyt jos tästä olisi jotain syvempää ropea alettu vääntämään, mun mielestä pelien pitää pysyä genreltään samanlaisina jatko-osien myötä. Noita kunnon RPG pelejähän on vaikka muille jakaa, myös blizzardin tekemänä, joten olisi äärimäisen typerä veto alkaa diabloa raiskaamaan muuttaen pelimekaaniikkaa poispäin kakkosesta. Eihän kakkonenkaan eronnut ykkösestä mitenkään muuten kuin edellä mainitsemillani juonella yms. Silti siitä tuli peli joka määritti kaikki tulevat hack&slashit ja on nykyäänkin valtaosan mielestä parempi peli kuin muiden tekijöiden vastaavat, mm. Torchlight.
Miksi kaikki muut MMO:t failaa ja wowi vaan menee eteenpäin? Koska blizzard teki ensimäisenä oikeasti HYVÄN mmo:n, joten nykyään jokainen uusi MMO tuntuu sen kloonilta koska niitä parhaita puolia on pakko kopioida sieltä jotta peli menestyy. Blizzu vaan osaa tämän homman, ja mun mielestä se on erittäin hyvä että Diablo 3 on uskollinen edeltäjilleen, koska tästä pelistä tulee todennäköisesti uusi Hack&Slash genren messias jonka yli ei kovin helposti kävellä.
Tässä vaan yhden fanboyn mietteitä, mutta imo jokatapauksessa erikoista odottaa jotain syvällistä peliä jos on vähänkään tietoa aiemmista diabloista. Ilman juontakin tän pelin ikä tulee olemaan ihan helvetin pitkä verrattuna "normaaleihin" peleihin, moninkertaisesti.
Sen verran muuttaisin näkökantaa liittyen tohon WoW, että kyllä sitä ennen on ollut jokusen oikeasti todella suosittua morppia... Everquest, Ultima Online, ja Dark Age of Camelot varmaan kärjessä. ;) Mutta joo, eihän mikään WoWin kaltaisiin lukemiin ole päässyt. Se on kovin universaalisti tykättävä peli. Nuo aiemmat mitä mainitsin on ollut jollain osa-alueella paljon parempiakin kun WoW mutta ei ollu koko pakettia.