Tässä näkökulmia:
Ojentajatreeni: Ote melko kapea, koita pitää vartalo pystysuorassa ja ala-asennossa 90 asteen kulma kyynärpäässä riittää....hyvä liike voimanhankintaan, koska lisäpainoa voi laittaa aina reilusti ja koskaan ei tarvitse pelätä jäävänsä painon alle...
Rintatreeni: Itse otan niin leveän otteen kuin ikinä tanko antaa myöten ja menen niin alas kuin pystyy...tämä venytys juuri erottaa dipin penkistä ja vinopenkistä, joissa venytys jää tangosta johtuen tavallaan vajaaksi...vartalon voi kallistaa eteenpäin, mikä onkin luonnollinen tyyli tässä..
Eli kädensijatankojen täytyy kaventua, jotta otetta voi säätää...Varmaan 50 millin halkaisija pyöreä voisi olla hyvä paksuus..ei ainakaan kulmikas...ja teippiä niin, että ote pitää....
Lisäpainoja ( 40 - 50 kiloon) käytän itse painovyöllä ja se tuntuu aika hyvältä. Lukitsen kiekot polvien väliin liikkeen ajaksi..Suurin vaikeus noissa isoissa painoissa on tasapainon pitäminen ja luulen, että jos toi 50 kiloa heiluisi jossakin ketjun päässä, niin ei pystyisi tekeen....