Alkoholiongelmissa on yleensä takana myös vakavat mielenterveysongelmat, joille nämä ihmiset eivät voi itse mitään, vaan päästäkseen "kunnon kansalaisen" asemaan tarvitsevat ammatillista apua. Suht vittumaista latailla nettiin kuvia näistä ihmisistä, joilla elämänhallinta on pettänyt pahemman kerran. Ajatelkaapa omalle kohdalle. Tarvitsisitko tuossa tilanteessa enemmän apua vai ivaa, jota tällaiset threadit sisältävät?
oon ollu siviilielamassa paljonki tekemisissa kaikenmaailman spugejen kanssa, ja tuntenut tallaisia ihmisia laheltaki. ja voin sanoa etta niissa ihmisissa ei ole mitaan mita pitais saalia, jokainen niista on itse elamansa vituilleen paastany eika sita halua korjata vaikka sen voisi tehdakkin.
se on omasta paatoksesta, kaikki spuget ei oo tarvinnu mitaa potkua paahan elamalta etta on tuohon ryhtyny, esim tunnen eraan tyypin joka aina hehkutti ryyppaamista ja piti sita jotenki vitun ihailtavana asiana ja joku perus jokke-juoppo oli sen idoli, no jatkalla itsellaankaa ei enaa paljoa hampaita ole suussa ja maksa huutaa hoosiannaa, muutaman vuoden nyt tayspaivaisesti juonu, ei tuossa mitaa tapahtumia tarvittu, vaan paska arvomaailma riitti.
sitten muutenki osa naista on vaan niin kusipaista sakkia etta ei kiinnosta vaan..
joo oon itsekki ajatellu miten mukavaa se oliski vaan luovuttaa taman eteenpain raivaamisen kanssa ja vaan ottaa pullo kateen siirtya ryyppaamaan alkoholisti kavereideni sekaan ja vietella mukavaa juopon elamaa kannissa aina ja kuolla nuorena, eipa sita silloin paremmasta tietaisi niin mikas siina.
itse spuget oloihinsa syyllisia on, ei kukaan muu.
btw, mielenterveys ongelmat alkaa yleensa vasta dokaus kauden aikana joka pistaa miehen viela lahemmas viinaa. spugeillahan on useinki kaikenmaailman ryyneja apteekista haettuna.