jaajaa :D Aattelin vaan puhtaasti mekaniikan kannalta, eipä oo juur sillee omakohtasta kokemust, ku mul vaan loppuu yksinkertaisesti voimat missä kohtaa sattuukin loppumaa. Ojentajat on mullaki kyllä heikko kohta, rinta taas vahva, mut en tiedä yhtään miten se vaikuttaa kyseiseen hommaan. Tosin teen vaan käsipaino penkkiä, ni pudotan sitten vaan painot kun ei enää liiku/tai tuntuu et seuraava toisto ei ehkä tulis ylös. Ei se kyllä sen enempää tunnu ojentajissa, vaikka ne heikot ovatki, kuin missään muuallakaa.
Mun on kauheen vaikee saada mitään moninivel liikettä tuntumaan erityisesti, jossain yhdessä tietyssä lihaksessa, ni en esimerkiksi ymmärrä oikeen sitä kun jotkut sanoo, et "menee liikaa olkapäille/ojentajille jne" Yleensä rintaliikkeet kuitenkin pistää rinnan pumppiin ja selkäliikkeet selän, ni kai se riittää.. Sitten voi tehä jos siltä tuntuu ni niitä eristäviä.
En mä esimerkiksi ajattele edes penkkiä/dippiä silleen et niitten olisi pakko tuntua nimenomaan rinnassa, vaan teen vaan mahdollisimman puhtaasti ja koitan vaan saada ens kerralla enemmän nousemaan. Ne on mulla nimenomaan ohjelmassa sen takia, että ottavat moneen kerrallaan. Jos haluaisin rintaa painottaa tekisin eristäviä sille. Mutta mitä tulee tuohon penkin eri kohtien erikoistreenaamiseen, ni teettekö sitä vain sen takia, että saisi laitettua ehkä enemmän rautaa tankoon (parempi suoritus kyseisessä liikkeessä, liikkeen harjoittelu), vai siksi, että koette sen auttavan lihaksia kasvamaan paremmin (lihasten treenaaminen)? Koska en mä ainakaan usko, et saadakseen isot rintalihat tarvii mitään tuon kaltaisia erikoiskikkoja, en mä oo ainakaan tarvinnu..