Mites isukat ja äitykät, kun olette ostaneet lapsillenne puhelimia, niin onko noissa jotain mitä kannattaa huomioida? Kyseessä kuusi vuotias, joten mitään överi kallista ei ole...
Ei nyt suoranaisesti valokuvausta, jota sitäkin harrastan, mutta sinne päin. Mut tuli otettua (vahingossa) hieno kuvakaappaus Suomen pelistä, it's all about the timing
Microsoft Surface Laptop 1.gen kesällä 2017 hankittu.
-i7-7660U
-16gb
-1tb ssd
-13.5" 2256 x 1504
-akku 14.5h (3.5 vuoden käytän jälkeen silti n. 10 h kestää akku)
Todella...
Tällaiset synkkausongelma puhelimessa, osaako joku auttaa:
Minun ja puolison kalenterit eivät synkkaa keskenään tai erityisesti Samsung A70 puhelimesta laitettu...
Eli olisin uutta konetta kasaamassa ja ajattelin listata osat, mitä ajattelin laittaa. Jos joku viitsisi esim katsoa sopivatko osat yhteen ja olisiko joitain parempia...
Mulla tollainen ja puhelimena Iphone 3GS. Nelos päivityksen jälkeen ruvennut ton käyttö tökkimään. Välillä lähetin toimii ja välillä ei. Ilmoittelee että lisälaite ei ole yhteensopiva Iphonen kanssa. Tällähetkellä jos haluaisin kytkeä puhelimen auton äänijärjestelmään niin laittaisin AUX piuhalla tai jollain vastaavalla niin ei olisi ongelmia kanavien sun muiden kanssa... Tietysti jos tämä ei ole mahdollista niin sitten tollainen lähetin....
Edit. Niin ja mulla ollut pari eri lähetintä. Eka Ipodiin ja toka Iphoneen. Molempien kanssa saanut aina välillä kikkailla jotain ja ääneenlaatu ei ole ollut mitenkään hyvä....
Älä vain Propaani osta stadissa, äänenlaatu on ihan hirvittävä jos siis yhtään arvostaa ääntä. Ei täällä ole tilaa tarpeeksi, jotta saisi tyhjän puhtaan kanavan. Stadissa käyttökelvottomia. Kahta olen koittanut ja aivan toivottoman surkea äänenlaatu + kohinat kun muut kanavat vuotaa läpi. Kiva kuunnella Dimmu Borgiria kun alta kuuluu joku Radio Dei.
Kannattaa katella ebaysta näitä. Itsellä on sellainen tupakansytyttimeen tökättävä vehjes mihin käy kameran muistikortti tai usb. Maksoin alle 3€ ko. vehkeestä + postikulut n. 4€ Kiinasta. Löytyy jopa kaukosäädin ja laitteessa on pieni värinäyttö ja kaikki :D Jotain pieniä puutteitahan tuossa on, mutta kympillä luulis saavan jo ihan luxuslähettimen
Se miinuspuoli näissä on, että ei viitsisi aina taskuissa kuljetella näitä romuja, mutta jos autoon jätät niin joku narkkari luulee kalliiksi laitteeksi ja rikkoo autosi.