Wendler itse on jälkeenpäin valitellut että koskaan mainitsi Joker seteistä. Tämähän ei tietenkään tarkoita etteivätkö ne toimisi ja käytän itsekin niitä joskus. Jos DukeBulkem haluat kehittää maksimivoimaa tämä systeemi ei ole siihen lähelläkään optimaalinen. Ohjelmahan on alunperin suuniteltua Jimin lopetettua varsinainen kilpauransa voimanostossa.
"Today I have different aspirations. I want to be able to do a bunch of different activities and still kick ass in the weight room. I want to be as mobile, flexible, strong, and in as good a condition as I possibly can. That's how I came up with 5/3/1." - Jim Wendler
Perus voimailuun ohjelma on kuitenkin helvetin hyvä. Itselleni ehkä jopa paras mitä olen kokeillut ja tässä on kuitenkin opiskeltu ja kokeiltu eri versiot 5x5, conjugatesystem, Smolov, Sheiko, muutamaa eri bulgaarimallia ja 3x4->6x6 joitain mainitakseni. Itse asiassa Sheiko toimi varmaan parhaiten jos puhtaasti voimanostomielessä ajatellaan.
Tulipahan paljon offtopicia mutta tällaista tuli mieleeni kun pohdit tuota hypertrofia-alueella pyörimistä.