Pääosin, kyllä. Ns. kovia l. eläinperäisiä rasvoja. Mutta jos todellakin söit juustoa "vähän", älä menetä yöuniasi. Tuskin sun valtimot kovettuvat vielä tässä vaiheessa..
joo eisenyt ole niin vaarallista, monet mättävät juustoa kilokaupalla päivässä eikä heille tule mitään sivuvaikutuksia, itsekin olen dieetillä ja silti aina välillä tulee juustoa syötyä, läski silti palanut.
Jos pilkkua nus^H^H^H viilataan, niin tuo Juliahan ei ole juustoa vaan juuston kaltainen valmiste. Kerran tuli ostettua tuota, mutta ei oikein sopinut minun makuuni. Mielummin suosin vähärasvaisia "oikeita" juustoja (Polar 5 ja Västan 5%).
Originally posted by Zamp joo eisenyt ole niin vaarallista, monet mättävät juustoa kilokaupalla päivässä eikä heille tule mitään sivuvaikutuksia, itsekin olen dieetillä ja silti aina välillä tulee juustoa syötyä, läski silti palanut.
Mutta onko sittenkään epäterveellistä? Sehän on yleinen käsitys nykyään, mutta onko se oikea käsitys, en tiedä. Eiköhän tähänkin tule lisävalaistusta tulevaisuudessa...
Originally posted by Jimmy Mutta onko sittenkään epäterveellistä? Sehän on yleinen käsitys nykyään, mutta onko se oikea käsitys, en tiedä. Eiköhän tähänkin tule lisävalaistusta tulevaisuudessa...
Juuri näin. Ei eläinrasvoja pitäisi missään nimessä ainakaan kokonaan karsia pois. Transrasvoja pitäisi välttää kokonaan ja myös suuret määrät Omega6:ta ovat "pahaksi". Mutta minulta ei hirveästi enempää kannata tivata että miksi, koska en tiedä ;) Google saattaa tietää jotain.