Mä ostin vähän aikaa sitten tuon uuden RT ja minusta tuo pyöriminen ei ole siinä ongelma vaan se kuinka liukas tuo pinta on. Mulla on metalli sekä puu kahvoja samalla paksuudella jotka pyörivät vielä enempi mitä tää uusin RT mutta saan niillä selvästi enempi nostettua. Ei oo hyvä ilman mankkua eikä mankun kanssa. Liukas on. Mites muut ukot oletteko saanu millä konstilla parhaan pidon tuohon välineeseen ?
Tämä oli todella kova setti. Ainoo mikä jäi ittee mietityttämään, että miten Henkka ei maininnu mun nimeä kun puhuitte nuorista ja lupaavista vääntäjistä
Ei kauheesti kokemusta RTstä mut sen verta ymmärtäny että mankulla ei kannata läträtä ainakaa. Helpointa varmaa ku antaa kahvan olla mitä on ja koittaa saada kämmeneen semmosen nihkeen pinnan et vähän lois kitkaa.
Multa löytyy iteltä silarukov pulverimaalattu teräsrulla ja 60mm pvc rulla joka pinnaltaan vastaa rollaria mut nää molemmat on vaikeampia nostaa ku uus RT.
Otepinnan materiaalilla, ilmankosteudella ja lämpötilalla, ihon laadulla ja kunnolla, magnesiumilla jne on iloinen yhteispeli sen kitkan kanssa. Peilisileään metalliin tehoaa yleensä mankkua paremmin jopa aavistuksen kostea iho.
Tämä oli todella kova setti. Ainoo mikä jäi ittee mietityttämään, että miten Henkka ei maininnu mun nimeä kun puhuitte nuorista ja lupaavista vääntäjistä
Kädenvääntö on kyllä siitä hauska laji, että lajin juuri alottaneiden henkilöiden jotka ovat kuitenkin mukana maailman ykkösvääntäjän tittelistä taistelemassa keski-ikä on melko korkea Ainakin jos some keskusteluja uskoo.
Se oli helmikuussa kaverusten kanssa vietetty viinan- ja testosteronin huuruinen viikonloppu ja tässä ollaan
Pöytä mallia home-made ja hieman muutakin härpäkettä oli hankittava pumppi treeneihin. Seuraavaksi pitäisikin mennään katsomaan seurojen treenejä
Se oli helmikuussa kaverusten kanssa vietetty viinan- ja testosteronin huuruinen viikonloppu ja tässä ollaan
Pöytä mallia home-made ja hieman muutakin härpäkettä oli hankittava pumppi treeneihin. Seuraavaksi pitäisikin mennään katsomaan seurojen treenejä
Otepinnan materiaalilla, ilmankosteudella ja lämpötilalla, ihon laadulla ja kunnolla, magnesiumilla jne on iloinen yhteispeli sen kitkan kanssa. Peilisileään metalliin tehoaa yleensä mankkua paremmin jopa aavistuksen kostea iho.
Kovia ukkoja varsinki gripperiosastolla ku ei mitää asettelua oikeestaa.
Tuo pyörivä kahva on haastavimpia mitä tuossa 60mm koossa on. 15% voi ottaa painoa pois verrattuna uuteen rollariin.