Joulukuun MicroPcssä oli vertailussa kasa mp3-soittimia. Ipod Nano 4Gb hakkasi pelkkänä mp3 soittimena Creativen 4 Gigasen kaikissa ominaisuuksissa kuten äänenlaadussa, akun kestossa ja käytettävyydessä. Tossa Zenissä on sitten radio ja video lelut jos niitä painottaa enemmän.
Itse olen pohtinut pelkästään mp3 käyttöön Ipod 80GB vastaan Creativen Vision:M 60GB. Koko ja akun kesto ainakin puhuu Ipodin puolesta. Jos tuo testi äänenlaadusta pätee myös näissä kovalevymalleissa, kuten itse uskon, niin Ipodhan sitä on hankittava.
Edit: Jos joku on sattunut kuuntemaan noita kahta kovalevysoitinta niin voisi kommentoida tätä äänenlaadun paremmuutta suuntaan tai toiseen.
Itse olen pohtinut pelkästään mp3 käyttöön Ipod 80GB vastaan Creativen Vision:M 60GB. Koko ja akun kesto ainakin puhuu Ipodin puolesta. Jos tuo testi äänenlaadusta pätee myös näissä kovalevymalleissa, kuten itse uskon, niin Ipodhan sitä on hankittava.
Edit: Jos joku on sattunut kuuntemaan noita kahta kovalevysoitinta niin voisi kommentoida tätä äänenlaadun paremmuutta suuntaan tai toiseen.
Itse ku vertaan tuota rullaa ipodin vastaavaan niin tuntuma on paljon parempi eikä tuossa mulla mitää klappia ole. Täytyy ilmeisesti koputtaa kuitenkin puuta, varmuuden vuoksi... Hintaansa nähden erittäin hyvä, tosin tilasin alv 0:lla saksasta :D
Kokeile käyttää meseä