Itse tehtyjä tällä hetkellä kyykkyhäkki, jalkaprässi, hack, smith, lantion nosto, tuettu t-soutu, lowrow/yates soutu, ylätalja, alatalja, tasapenkki, säädettävä vinopenkki ja käsipainot.
Paljon on tullut ostettua valmista kun ei tahdo keretä itselleen tekemään, "suutarin lapsilla ei ole kenkiä"
Oks kellään vinkata hyvästä Trap tangosta. Tuli GorillaSportin trappitankoa kokeiltua ja siinä karhennukset aivan liian liukkaat ja hihat kohtuu lyhyet. Sais olla melko aggressiivinen karhennus ja ~40cm hihat.
Miksi tämä on oikea malli? Siksi että se menee kaikkiin kuntosalin telineisiin, siihen sopii 51,5 mm vakiot levypainot, kädensijat oikealla kohdalla ja oikeassa kulmassa ja mikä tärkeintä = hartioiden väli on riittävän kapea, että tankoa voivat käyttää myös naiset, aloittelijat ja alle 85...
Miksi tämä on oikea malli? Siksi että se menee kaikkiin kuntosalin telineisiin, siihen sopii 51,5 mm vakiot levypainot, kädensijat oikealla kohdalla ja oikeassa kulmassa ja mikä tärkeintä = hartioiden väli on riittävän kapea, että tankoa voivat käyttää myös naiset, aloittelijat ja alle 85...
En ole tuota kokeillu, mutta linkkini takaa löytyvä on paras SSB tanko, mitä olen kokeillut. Huomattavasti parempi kuin esim rogue tai elitefts, jotka hyvin samanlaisia keskenään.
If you do not have a safety squat bar than you are missing out on one of the best training bars there is. Ideal for upper back, lower back, and leg work. Also great for addressing weak points in the squat. We improved the pads of our Riot Olympic Safety Squat Bar to be more durable, firm and...
En ole tuota kokeillu, mutta linkkini takaa löytyvä on paras SSB tanko, mitä olen kokeillut. Huomattavasti parempi kuin esim rogue tai elitefts, jotka hyvin samanlaisia keskenään.
If you do not have a safety squat bar than you are missing out on one of the best training bars there is. Ideal for upper back, lower back, and leg work. Also great for addressing weak points in the squat. We improved the pads of our Riot Olympic Safety Squat Bar to be more durable, firm and...
Itellä myös toi Riot. On helvetin hyvä SSB. Kulmat ja mitat on oikeat. Roguen tanko ei ole hyvä, tai sellaset tangot missä kahvat samaan suuntaan kuin hihat. Ihan vammanen kyykätä sellasilla.
Toi HC Pro on varmaan sama tuote kuin Riot. Näyttää ihan samalta.
Perus kyykkyä suoralla tangolla ei oo tullu tehtyä yli 10 vuoteen kun suoran tangon korvannu buffalo bar/bow bar ja välillä ssb.
Itsellä myös tuo Riot ja samoin paras SSB mitä oon käyttänyt. Ainoo miinus tulee noista pehmusteista ja sekin on korjattu nykyisin, kun on yhtenä kappaleena
Itellä myös toi Riot. On helvetin hyvä SSB. Kulmat ja mitat on oikeat. Roguen tanko ei ole hyvä, tai sellaset tangot missä kahvat samaan suuntaan kuin hihat. Ihan vammanen kyykätä sellasilla.
Toi HC Pro on varmaan sama tuote kuin Riot. Näyttää ihan samalta.
Perus kyykkyä suoralla tangolla ei oo tullu tehtyä yli 10 vuoteen kun suoran tangon korvannu buffalo bar/bow bar ja välillä ssb.
Minulla se vanhempi Riot ja näyttää identtiseltä tuon HC:n kanssa pehmusteita myöten. Luulen että funktioltaan täysin samanlainen tuote. Uskaltaisin ostaa HC:n heti.
HC Prolla on kaksi SSB-tankoa myynnissä (ellei enemmänkin), joista uudemmassa on samanlainen pehmuste kuin Strengthshopin tangossa. Toki juuri tuo uudempi tanko ei ole tarjouksessa. Tuon uudemman tangon painoksi ilmoitetaan 30kg ja tangossa lukee 20kg, tiedä sitten vaikka oikeasti olisikin 22kg... Kotisohvalta katsottuna näyttävät kaikki hyvin samalta. Itsellänikin on Riot SSB ja on huipputanko.
edit. Ja jos tuohon tarjoustankoon päätyy, niin Strengthshophan myy tuota parempaa yksiosaista pehmustetta erikseenkin. Käyttäjäkokemuksen/arvostelun perusteella se sopisi ATX:n SSB-tankoonkin. Saattaisi siis sopia tuohon HC Pron tarjousSSB-tankoonkin, mutta en voi sanoa varmaksi
Eikun itellähän on ATX:n SSB eikä Strength Shop Riot. Näyttävät ihan samanlaisilta. Katoin sillon molempia ja arvelin että samalta pajalta varmaan tulee molemmat.
Ylätalja/alatalja/ristikkäistalja kotisalille vihdoin valmis (pois lukien maalaus... Sen teen vasta myöhemmin kun olen vähän aikaa koekäyttänyt). Älytön työmaa tehdä alusta loppuun itse.
Ylätalja/alatalja/ristikkäistalja kotisalille vihdoin valmis (pois lukien maalaus... Sen teen vasta myöhemmin kun olen vähän aikaa koekäyttänyt). Älytön työmaa tehdä alusta loppuun itse.
Penkillä istuen. Tuohon pystytolppaan rissa kiinni josta menee vaijeri ylätaljan kiinnityspaikkaan. Jalkatuki on vielä tekemättä. Tulee samaan tolppaan kiinni.
Itselleni riitti buffalotanko ettei olkapäät huutaneet hoosiannaa. Etuna helpompi säilytys ja voi käyttää muissakin liikkeissä, kuten penkki ja hyljesoutu, liikeradan pidentämiseen.
<p>Parempi kyykkykokemus kuin tavallisilla tangoilla! ATX Buffalo bar vähentää rasitusta hartioilta/olkapäiltä ja kohdistaa rasituksen entistä paremmin jalkoihin rasittamatta alaselkää.</p>