Lähes pelkän yläkropan treenaus, jalat rikki pysyvästi

Viestiketju osiossa 'Treeni' , aloittaja tonokki, 23.9.2014.

  1. tonokki

    tonokki

    Liittynyt:
    17.6.2012
    Viestejä:
    30
    Likes Received:
    0
    Tulihan taas vietettyä aikaa salin puolella jotain jalka liikkeitä keksien. Prässit ja hack kyykyt ei kyllä onnistu ei vaikka mihin asentoon säätäisi konetta ja itteää. Silleen saa ihan hyvin tehtyä kun reiden koukistaja ja ojentajaa tekee aivan tosi hiljaa edes takas. Sai ihan hyvän polton reisiin. Muuten taidan sitte jatkaa alkuperäisellä ohjelmalla ja lisään ne jalat selän kanssa samaan päivään. Toivottavasti nyt kestää olis ihan kiva. Ja pyöräily pysyy ja pitää alkaa tosiaa raskaammalla vaihteella polkee mäet. Talvella käy sit polkee kun on oikee satanut lunta jos tulee niin on vastusta. Ja talvella kun kelkalla painaa menemään metässä niin on jaloille ihan hyvä reeni. Siinä ku tulee pientä "kyykky" liikettä sen verta kovasti että kyllä polttaa aina ajon jälkeen. On niin patilla nää etelä Suomen reitit.
     
  2. Randol

    Randol VIP

    Liittynyt:
    1.8.2003
    Viestejä:
    257
    Likes Received:
    3
    Huhheijaa mitä menoa taas - en tiennytkään että se koko terveellinen harrastus kannattaa heitellä romukoppaan jos menee yläkroppa imbalanssiin jalkojen kanssa :D

    Itse kysyjälle, jossei lajin ole pakko olla 100% bodaus niin tuohan olisi oiva paikka heittää sekaan vähän akrobatia/telinevoimistelutyyppisiä treenejä, esim TRX/Voimistelurengas-pohjalla - mukavasti tulee toiminnallista voimaa varsinkin keskikroppaan sekä kehonhallinta paranee - ja voipa olla että mielekkyyskin paranee kun on monipuolisempaa tekemistä
     

Jaa tämä sivu