Aina painot paikalleen ja laitteista lätkät pois.
Toisella salilla jolla käyn, osa hilavitkutinlaitteista toimii paineella. Jos kahteensuuntaantoimiva (hauis-ojentaja tai etureisi-takareisi) laite, tyhjään paineet nolliin ettei kukaan mene ja käännä vain vivusta toiseensuuntaan huomaamatta tyhjentää paineita välissä. Vois vaikka vahingossa jalkojenheiluttelijatyttöseltä paikat ratketa kun laite repäisisikin kintut auki kunnon vastuksella jos ei huomaa katsoa paljonko painetta on...

Joskus jätän yhteensuuntaan toimiviin paineet päälle, helppo vain napista painaa jos täytyy vähentää.
Hanttelit järjestykseen telineeseen, useimmiten ne ovatkin oikeassa järjestyksessä mutta eilen viimeksi sain muutamat parit järjestellä. Lätkät pois tangoista ja prässistä. Muutkin tietää että oon lopettanut. Ja taukojen aikana en lähde haahuilemaan ympäri salia, vaan pysyn laitteen luona ettei kukaan luule että oon lopettanut ja vain jättänyt painot purkamatta. (Kuten kerran kun vartoin ~10 minuuttia että onkohan olkapäälaite jollain kesken kun painot oli jätetty, hetikohta kun sain istuttua nurkantakaa loikkaa jamppa että "mulla oli kesken vielä..." oli ollut juoruamassa toisella puolella salia. :curs:
Vähän

mutta samalla lailla saa sapen kiehahtamaan solariumin jättäminen hikiseksi. Käytönjälkeen salilla kunkin kuuluu pyyhkiä alustalevy, laite tuulettaa/kuivattaa vielä pariminuuttia valottamisen jälkeen. Taas eilen oli hikilammikko levyllä kun menin sisään. Stana, ensin saa pyyhkiä muiden jäljet, haihduttaa pesunestejäämät, valotella ja lopuksi vielä pyyhkiä omat hikipisarat.