Mihin aikaan treenaatte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs mihin kellonaikaan yleensä käyttä salilla? Itse kävin ennen noin 19-20 iltaisin, nykyään pyrin menemään 17-18 välillä. Tuntuu ainakin että on paljon pirteempi ja treeni kulkee paremmin kun menee aiemmin. Vai onko tää vaan korvien välissä :hmmm:

15-19 En pysty aikaisempaa,en saa itsestäni oikein mitään irti. Jotkut täälläkin treenaa aamuisin,en ymmärrä miten? Valistakaa saatteko aamutreeneissä itsestänne parasta irti?

yleensä 16-18. aiemmin ei ehdi, kun on koulua, myöhemmin ei jaksa treenata niin kovaa. lisäksi mulla menee yöunet, jos treenaan liian myöhään. Keho käy ylikierroksilla kun pitäis nukkua. :(

Arkipäivisin n. klo 18 ja 19 välillä, viikonloppuisin n. klo 12-14 välillä!!

:kippis1:
:kippis1:

Joko 16-18 suoraan töiden jälkeen tai sitten myöhemmin illalla 19-21. En koskaan aamuisin, viikonloppuisin joskus tulee käytyä puolenpäivän aikoihin.

mä yritin kesälomalla käydä aamulla salilla niin se kokeilu jäi tasan yhteen kertaan. Odotin vaan että tiskin puoli aukee että pääsee kahville :kippis1:

Aamutreenit on ihan ok pitkän treenitauon jälkeen, kun ei tarvi/saa vielä painaa sata lasissa. Parin kuukauden päästä siirrän kyllä minäkin treenini iltaan, vaikka salilla on mukava olla, kun ei tarvi jonotella laitteille.

aina 19.30! oon kokeillu varhaisempaa ajankohtaa mutta ei yhtä hyvä!! illalla jotenki virkumpi olo. Aamutreenaajia en ymmärrä ollenkaan... ite ei pystyis millään.

Yleensä treenaan välillä 18-21, vähän töistä riippuen. Kesällä käyn joskus aamuisin ettei sitten tartte "tuhlata" kauniita ja lämpimiä iltoja sisätiloissa käkkimiseen. Mut en mäkään kyllä silloin aamulla mitään täyttä tehoa itsestäni irti saa. Ei vaan oo voimaa.

About tasan 16.00, heti töiden jälkeen. Joskus harvoin viikonloppuisin joskus kahden aikoihin. Töiden jälkeen on se hyvä puoli, että tulee aina mentyä ja pysyy vakiorytmi.

klo 16-18. Se on totta että aikaisin ei treenistä tuu mitään. Joskus työttömänä kokeilin treenata aamupäivällä, kun salilla ei ollut hirveetä tungosta, mutta ei siitä treenistä saanut parasta tehoa irti. Onhan se ihan selvä juttu että iltapäivällä treeni kulkee, koska on koko päivän ajan syönyt hyvin niin energiaa on kropassa ihan erilailla kuin aamulla.

Menen salille yleensä klo 17-18 aikohin, tai sitten vasta klo 19 jälkeen. Viikonloppuisin treenailen yleensä päivällä.

Mä käyn aamuisin ennen töitä klo 7 tai töiden jälkeen klo 17.
Molemmissa ajoissa on hyviä ja huonoja päiviä, aamutreenissä häiritsee eniten se että pitää katsoa kelloa että ehtii ajoissa töihin, iltatreenissä voi keskittyä vaan treenaamiseen.
Hyvän aamutreenin jälkeen on ihana mennä töihin ja päivä alkaa loistavasti kun voi olla tyytyväinen itseensä ja on hyvä pumppi päällä! :p

Välillä aamuisin ja välillä iltaisin.
Riippuu miten pääsee.
Aamulla on juuri ongelma että joutuu kokoajan kyttäämään kelloa.
Viikonloppuisin 10-13.00

Menen aina koulusta suoraan, joko klo14 tai 16. Muistelisin, että jossain "tieteellisissä" tutkimuksissa todettiin ihmisen olevan virkeimmillään n.klo16 aikoihin mikäli on herännyt "normaaliin" aikaan eli siinä klo7-8. Ei tämä kyllä aivan näin yksinkertaisesti voi toimia. Virkeyteen vaikuttaa varmasti se mitä on päivän aikana syönyt ja tehnyt.

Back
Ylös Bottom