Mikä ilahdutti tänään salilla?

Viestiketju osiossa 'Treeni' , aloittaja Jerkku, 27.8.2012.

1. Monni80

Monni80

Sukupuoli:
    Mies
    Nooh, mulla on mavessa nyt tuo 110 :LOL:

Anto tykkää tästä.
  2. Anto

Anto

Sukupuoli:
    Mies
    No mull o mave ollu aina aika kova, ko vedin 150 maasta oli penki sarjapainot 50kg :D

3. Monni80

Monni80

Sukupuoli:
    Mies
    Mulla on kyykky ja mave vähän perseestä penkkiin verrattun. Sarjapainot penkissä on 90kg, kun kyykyssä 100 ja mavessa sen 110... Siis jos ei ihan failureen vedä.

4. no-body

no-body huuhaa VIP

Ikä:
    40
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Espoo
    Eka kerta loppuvuoden selkävamman jälkeen, kun uskalsi rivettää aristelematta ja edes suunnilleen kunnolla ylös asti vetäen. Saldona 12x1x90 melko kevyitä nostoja. Ehkä tästä pääsisi pikkuhiljaa kohti normaalikuntoa niin että se satanen irtoaisi kesään mennessä, vaikka sen vetäminen nelikymppisten kunniaksi kusahtikin loukkaantumiseen, kun siitä oli loppuvuodesta juuri saanut taas tehtyä suunnilleen rutiiniraudan.

Oikeissa voimaliikkeissä niitä ilon aiheita ei kyllä vielä ole vähääkään, paitsi se että niitäkin pystyy taas tekemään.

aikamies tykkää tästä.
  5. kysyvaan

kysyvaan

Sukupuoli:
    Mies
    Tästä tuli mieleen eräs oma kokemus salilta, kun itse olin 16v.

Tein ranskalaistapunnerrusta maaten kulmatangolla, painoa taisi olla yhteensä 30kg. Kohtuu isokokoinen kaveri, joka käveli meloonit kainalossa, tuli siinä sitten kysymään, että "onko monta sarjaa jäljellä?" Kun sain sarjani loppuun, kysyin kaverilta, että "jätänkö painot tankoon?" Hän vastasi siihen, että "Joo... tai voit vaikka vähän lisääkin laittaa". Totesin siihen "joo jätän nämä sitten tähän" ja poistuin paikalta. :ROFLMAO: Kyllä tuo tilanne jälkeenpäin hieman nauratti. Tuntui kaverilla olevan ego kohdillaan.

Anto tykkää tästä.
  6. jo-han-nes

jo-han-nes

Ikä:
    17
    Sukupuoli:
    Mies
    Kyykky kunto on tällä hetkellä iskussa! 4x170kg voimiakin jäi vielä varastoon. Vois se 200kg tullakkin jos vähän piikkailis. 180kg enempää rautaa ei ole koskaan ollut tangossa. Sunnuntaina sitten taas vetoja ja tällä kertaa voisi ottaa vyöllä. :puntti:

7. moimoimoi

moimoimoi

Ei liity suoranaisesti mihkään tämä, mutta miksi jotku laittaa esim pyyhkeen salivyönsä välii maastavetäessä? yks jamppa salilla laittaa joka sarjaan vyönväliin ja oon ihmetelly. saman nähny vatasen ja testotimon videoissa. kenties ettei vyö nouse ylös tai liusu alas?

8. Nyybi

Nyybi

Sukupuoli:
    Mies
    Ei pure vatsaa auki. Jos on uusi vyö niin niissä on melko kovat kantit, itse selvisin käyttämällä hupparia kunnes vyö pehmeni.

9. kierojalka

kierojalka

Vöiden pussypad? :D

Samiaani tykkää tästä.
  10. jo-han-nes

jo-han-nes

Ikä:
    17
    Sukupuoli:
    Mies
    Vedot tuntu eilen kyllä hyvälle. Vyön kanssa kun painaa koko keskivartaloa vyötä vasten nii saa alaselänkin tiukkaan pakettiin. Päivän kova setti oli 3x2x170kg ja kevyttähän se oli. Tuntuu että vetokunto jopa parempi mitä syksyllä, vaikka pidinkin monen kuukauden tauon vetämisestä.

Rest-Pause Addict ja kierojalka tykkäävät tästä.
  11. Revilation

Revilation VIP

Piti ottaa etukyykky ykkönen 100kg normaalien työsarjojen jälkeen mut tuliki 5x100kg suht nätisti. :hyper:

Thugh, NTP ja aikamies tykkäävät tästä.
  12. MonkeySpanker

MonkeySpanker

Ikä:
    42
    Ei malttanut olla koittamatta ehdotettua pinnavetoa, tosin ei polvien yläpuolelta, vaan 5cm polvien alapuolelta. Ensimmäinen toisto vapailla painoilla suoritettu @300kg :oujee:

13. Bläkäri

Bläkäri VIP

Hip thrusteja oli tosi kiva tehdä ja yllätyin että sain ladata reilusti lisää painoa. Pakaroihin tuli myös ihan uskomaton pumppi. Plus kaikki salillaolijat katsoivat mua kun jotain hinttiä. :D

MonkeySpanker, Rest-Pause Addict ja NTP tykkäävät tästä.
  14. NTP

NTP

Sukupuoli:
    Mies
    Vaihda sukkahousut vähä löysempiin retroverkkareihin. :D

Mutta joo, inhottava tunne varmasti.

15. MonkeySpanker

MonkeySpanker

Ikä:
    42
    Jos haluat kokea todella kiusallisen tunteen, niin koita tehdä tätä liikettä samalla kun pidät tiukan katsekontaktin johonkin toiseen nostelijaan :sneaky:

Bläkäri tykkää tästä.
  16. Teiskonputki

Teiskonputki

Sukupuoli:
    Mies
    Aikoinaan kun olin 15- vuotias ja nosteltiin kotipihassa kaverini kanssa maastavetoa. painot olivat amiksessa tehdyt ja hieman epämääräisen painoisia levyjä, mutta kokonaispaino oli kuitenkin 126 kiloa, kun kaikki ladattiin tankoon. Se punnittiin jonkinlaisella vaa-alla. Olimme siis treenaamassa ja 12-vuotta vanhempi siskoni tuli töistä hakemaan lastaan mummolasta hoidosta. Siskoni tuli katsomaan touhujamme ja ja halusi kokeilla samaa liikettä, eli maastavetoa mitä mekin kaverimme kanssa teimme. Tangossa oli kaikki 126 kiloa ja siskoni otti otteen ja nosti tangon todella helposti ylös. Siskoni ei ollut taatusti treenannut ennen tuota nostoa, eikä treenannut koskaan sen jälkeenkään. Jälkeenpäin olen miettinyt, että siskolikalla olisi voinut olla vaikka lahjoja voimailun saralla.

janneh1992 ja Samiaani tykkäävät tästä.
  17. jo-han-nes

jo-han-nes

Ikä:
    17
    Sukupuoli:
    Mies
    Viime viikon treeneistä sen verran, että keskiviikkona meni hommat ihan pipariksi. Kyykyssä 2x180kg teki aivan liian tiukkaa ja penkissä vaivaiset 2x117.5kg. Perjantaina vetoja 3x1x180kg ja penkissä vähän kevyempää settiä. Sunnuntaina sitten herättelin itteeni kunnon heavy metallilla ja vedin ennätykset kyykyssä. 3x180kg oli kevyempää mitä 2x180kg keskiviikkona! Penkissä sivusin sarjaennätystä 3x120kg. Perkele se 200kg kyykky tulee viimeistään parin viikon päästä.:puntti:

Rest-Pause Addict tykkää tästä.
  18. Poppis

Poppis

Eilen nyrkkeilytreeneissä koukkuja kylkeen. Valmentaja seuraavana päivänä sanoi että jos treenaa jonkun naisen kanssa niin mun täytyy nyt vähän rajoittaa lyöntejä koska ne tulee niin kovina nyt että valmentajalla on kylkiluut kipeinä. Oon oppinut siis lyömään :rock:

aikamies ja maltsu tykkäävät tästä.
  19. jo-han-nes

jo-han-nes

Ikä:
    17
    Sukupuoli:
    Mies
    Huhhuh! Salilla kevyesti uudet enkat mavessa 2x4x180kg. Entinen oli 5x170kg touch and go meiningillä. Nyt stoppasin aina maassa ennenkuin aloin vetämään uudestaan. Tuo maasta irrotus aina ollut vaikein osa, joten nuo stopit tulee tarpeeseen. Penkissäkin vedin 110kg sarjaenkat 2x6.

Näyttäs testot potkivan kivasti taas! :rock:

MonkeySpanker, kierojalka ja Revilation tykkäävät tästä.
  20. Monni80

Monni80

Sukupuoli:
    Mies
    Aamutreenit meni kokonaisuudessa ihan putkeen. 3x5 seteissä, Mave 115kg, penkki 95kg ja haba 45kg meni ihan hyvin vaikka vähän jänskätti meneekö. Mave tuntu jopa aika kevyeltä. Perjantaina sitten kyykky, leuat ja pystäri 4x5 seteillä, jännittää jo valmiiksi :)

aikamies tykkää tästä.

Jaa tämä sivu