Okei. Etenet oman tason mukaan, ja mieluiten varman päälle. Muutahan ei voi tehä. Varsinki jos vammoja tjs alla. No joo... tää kaveri ei kyl tee asian eteen käytännös mitään. Ketään ei voi pakottaa, vaan pitää lähtee itestä se muutos. Hän syö käytännös pizzaa, & kebabbia yms. paskaa jokaikinen päivä. Eli ihan on omaa syytä, eikä oo muuttumas mihkään, ennen ku tulee järkiinsä. Jääkaappi tyhjä, eikä ikinä löydy mitään perus safkaa, ku tarkistan :D. Mulle on ihan sama, onko joku läski, vaai luikku. Ei määrittele kenenkään ihmis-arvoa. Ei oo myöskää mun kroppa, ja jokasel on oikeus omansa tuhota, ja kärsiä seuraamukset. Mut en mä tota touhuu suostu tukeen ainakaan. En oo sellanen ihminen, joka jaksaa kuunnella sellast jossitteluu, ja valitust ollenkaan. Monesti sanonu, et tulee ilmottaa, ku aikoo tehä jtn, eikä puhua, ni voin kyllä neuvoa oikeen suunnan. Valitus on ihan turhaa paskaa, jossei ees yritä tehä asialle jtn.
Ravinnosta ei hän tajua yhtikäs mitään, vaikka kuvittelee varmaan tajuuvansa. Monet, monet kerrat ehdottanu vaikka ja mitä, et mistä lähtee korjaamaan pikkuhiljaa, mut ei sitä aikuista ihmist jaksa pakottaa. Jos ite olisin läski, eikä riittäis motivaatio tohon, ni pätevän personal rainerin, tai ravitsemus asiantuntijan palkkaus varmastikkin olis houkutteleva ajatus. Ite en oo läski ikinä ollu, mut ei laihdutus/lihotus/ oo mitään rakettitiedettä. Toimii, ku pistää toimiin.