Onko huono juttu jos ei saa voimapyörällä tehtyä kuin pari toistoa

en ois ikinä uskonut että on noin vaativa liike mitä äsken ekaa kertaa elämässäni kokeilin
Riippuu keneen, & mihin vertaa. ''IMO'' jos on keskiruho edes siedettävässä kunnossa, ni toikin liike muuttuu nopee ihan liian helpoks polvilteen tehtynä. Polvilteen, ja seisten tehtävän voimapyörän välinen kuilu on myös ihan järkyttävän suuri. Varmaan suurempi ero vaikeusasteessa noilla kahella progressiolla, ku missään muussa liikkeessä. Oon sanonu tänki monesti aiemmin salee täällä, mut 99% salilla tehtävistä voimapyöräilyistä mitä oon nähny on ollu tosi surkeita. Aina kun tota joku tekee, ni se tehään ihan liian vaikeimman kautta, ja ihmetellään miks on alaselkä ihan paskana. Eka mikä monella osuu maahan on penis

, ja harvemmin se johtuu näillä jytkystä varustuksesta. Ryhti on vaan pettänyt kesken rullailun, tai sitä ei oo alunperinkään ollut. Jollon ilmenee notkoselkäys maximous, ja liike näyttää lattian rynkytykseltä. Ohessa kuva lattian rynkytyksestä. Aivan varmasti tuntuu syöpäseltä selälle tuo.
View: https://www.youtube.com/watch?v=A3uK5TPzHq8&ab_channel=ATHLEAN-X%E2%84%A2
Luulin aiemmin olevani joku vuosisadan nero, ku oon horissu tästä yksin. Mut nyt löysin jopa videon, missä tätä vähän ymmärrettyä kikkaa neuvotaan. Suosittelen kattoon videon, ja varsinki noi ryhtiin liittyvät osuudet. Lyhyesti: älä alota liikettä ikinä selkä notkolla, vaan voit ihan oikeesti pyöristää sitä ihan koko mahas täydeltä. Rutista vatsoja jo valmiiks yhteen, vedät persettä sisään yms. Neutraali ranka on myös ok, mut ei oo mitään syytä miks tässä liikkeessä ei pyrkis sellaseen maksimaaliseen ''anti-lordoosiin''. Posterior pelvic tilt. Liikkeen koko idea on vastustaa ryhdin pettämistä(mikä tekee tästä loistavan coreliikkeen), ja antamillani neuvoilla sen saavuttaa parhaiten. 100%.
@jto mielipiteitä senpailla, tai kellä tahansa? Tää on nyt sellanen prove me wrong postaus, neuvojen ohessa

. Ehkä jonkun mielestä vaikka neutraali ranka on optimaalisempi tässä koska X. Paskapuhetta imo, mut oon valmis kuuleen perustelut :d. Seistenki tehtynä se ranka tulee ihan neutraali oleen alhaalla 99% varmuudella, vaikka yrittäisit kuinka vastustaa sitä noilla jutuilla.